Hallo,

Ik heb vanmiddag een serieuze vraag op het PHP forum gezet. Op de een of andere manier werd deze drie keer toegevoegd. Vóór ik de kans kreeg om het te herstellen moest iemand zo nodig een kinderachtige reactie toevoegen. Nu zie ik dus dat mijn vraag verdwenen is, terwijl ik zo hard een antwoord nodig heb op mijn vraag. Bedankt voor deze ongelofelijk volwasen reactie. Misschien zou de volgende keer eerst contact opgenomen kunnen worden met de poster.

Groeten, Rene (48 jaar, dus niet echt een kind meer!)
Stel je vraag op de juiste manier en ga hem niet 3x plaatsen. Er zijn al vele honderden anderen jou voorgegaan die dachten dat het nodig was om het forum vol te spammen, dan kun je dus bijdehante reacties verwachten.

Wat ik wel kinderachtig vind, is jouw 'kinderachtige reactie'. Wat verwacht je nu? Jij hebt hulp nodig, wij niet. Voor wie is het dan van belang om zich aan de geschreven en ongeschreven regels van het forum te houden?

Verder zegt leeftijd niet zo veel, daar zal ik nooit iemand op afrekenen.
Rene, dat is denk ik een foutje geweest van ons (moderators). Omdat het bericht 3 keer is geplaatst, werden er normaal 2 van verwijderd. Ik denk dat puur toevallig, 2 moderators met hetzelfde bezig waren (verwijderen van 2 van die berichten) en ze daardoor alle 3 zijn gewist.

Stel je vraag anders gewoon opnieuw, dan zullen we er eens naar kijken.

Excuses namens het team voor het ongemak, zulke dingen komen nu eenmaal soms voor.
Ik heb de berichten niet gezien, maar we zitten hier op een forum en dan moet je leren een beetje tussen de regels door te lezen. Ik ken een groot aantal leden van de PHP uitjes en in het echt vallen ze reuze mee ;-)
Tip: Reageer niet té aangebrand wanneer er iets gebeurt of wordt gezegt wat je niet helemaal aanstaat. Op PHPFreakz reageer je ook nogal bot wanneer iemand even doorvraagt wat nu precies de bedoeling is.

Jij vraagt om hulp, maar geeft weinig informatie. Daar kan men niet zo veel mee, dat kun je zelf ook vantevoren bedenken. Anderen hebben geen flauw idee waar jij mee bezig bent, wat jij op je scherm hebt staan, wat jouw problemen zijn. Dat zul jij haarfijn op een beknopte manier moeten uitleggen.

Wanneer er dan wordt gereageerd dat men het niet begrijpt, ligt dat altijd aan jouw, aan de boodschapper.

Succes!
Daarbij hebben we hier altijd gelijk, vooral:

Jan
Frank
Robert Deiman
Jacco
Nico
Mebus
Santhe
en ikzelf

Daarbij dulden wij geen tegenspraak, uw ip adres is gelogged, de russische knokploeg zal binnen een niet al te korte tijd arriveren

fijne dag verder!
Ik moet duidelijk even aan de manier van communiceren wennen, bedankt in ieder geval voor jullie reacties. Ik zal zowiezo niet meer tegen
Jan
Frank
Robert Deiman
Jacco
Nico
Mebus
Santhe
en Wes ingaan, want een russische knokploeg zie ik niet zo zitten ;-)

Ik zal proberen mijn vraag wat duidelijker te stellen op het PHP forum, volgens de regels en met meer uitleg van het "probleem". Maar mocht het nou weer gebeuren dat mijn bericht er drie keer op komt, weet dan in ieder geval dat ik niet aan het spammen ben.

Ook een fijne dag verder!
Weer 3 keer :P.

Firefox gebruiker i assume?

Nog even voor onderstaand
ik ben ook fanatiek FF user
Ik gebruik ook firefox, en ik heb niet zo'n plakvinger als rene.
Me2, gebeurt mij nooit :P

Ik zal ff helpen en er 2 van wissen.. :)

Je mag wel tegen ons ingaan hoor René, die opmerkingen van wes moet je met een korreltje zout nemen.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Het probleem zit hem in AdBlock bij mij, als ik die uitzet gaat het goed.

Ik heb inderdaad ook wel eens gehad dat ik 3x poste en dat ze toen alledrie werden verwijderd door verschillende moderators ;) Kan gebeuren. En ja inderdaad, sommige forumleden kunnen er niet zo goed tegen.

Reageren