Ik heb vanmiddag een serieuze vraag op het PHP forum gezet. Op de een of andere manier werd deze drie keer toegevoegd. Vóór ik de kans kreeg om het te herstellen moest iemand zo nodig een kinderachtige reactie toevoegen. Nu zie ik dus dat mijn vraag verdwenen is, terwijl ik zo hard een antwoord nodig heb op mijn vraag. Bedankt voor deze ongelofelijk volwasen reactie. Misschien zou de volgende keer eerst contact opgenomen kunnen worden met de poster.
Groeten, Rene (48 jaar, dus niet echt een kind meer!)
Rene, dat is denk ik een foutje geweest van ons (moderators). Omdat het bericht 3 keer is geplaatst, werden er normaal 2 van verwijderd. Ik denk dat puur toevallig, 2 moderators met hetzelfde bezig waren (verwijderen van 2 van die berichten) en ze daardoor alle 3 zijn gewist.
Stel je vraag anders gewoon opnieuw, dan zullen we er eens naar kijken.
Excuses namens het team voor het ongemak, zulke dingen komen nu eenmaal soms voor.
Even een serieuze vraag Robert, maar zou jij ook zo hebben gereageerd als er bij had gestaan dat meneer 14 zou zijn?
Ik moet duidelijk even aan de manier van communiceren wennen, bedankt in ieder geval voor jullie reacties. Ik zal zowiezo niet meer tegen
Jan
Frank
Robert Deiman
Jacco
Nico
Mebus
Santhe
en Wes ingaan, want een russische knokploeg zie ik niet zo zitten ;-)
Ik zal proberen mijn vraag wat duidelijker te stellen op het PHP forum, volgens de regels en met meer uitleg van het "probleem". Maar mocht het nou weer gebeuren dat mijn bericht er drie keer op komt, weet dan in ieder geval dat ik niet aan het spammen ben.
Ook een fijne dag verder!
bij wes mag je best tegengas geven Wes is de site-sinist
[quote='Robert_Deiman schreef op 06.12.2007 23:57']Rene, dat is denk ik een foutje geweest van ons (moderators). Omdat het bericht 3 keer is geplaatst, werden er normaal 2 van verwijderd. Ik denk dat puur toevallig, 2 moderators met hetzelfde bezig waren (verwijderen van 2 van die berichten) en ze daardoor alle 3 zijn gewist.
Stel je vraag anders gewoon opnieuw, dan zullen we er eens naar kijken.
Excuses namens het team voor het ongemak, zulke dingen komen nu eenmaal soms voor.
Even een serieuze vraag Robert, maar zou jij ook zo hebben gereageerd als er bij had gestaan dat meneer 14 zou zijn?[/quote]
Tuurlijk waarom niet? Iedereen een gelijke behandeling.