Hallo,

Ik heb vanmiddag een serieuze vraag op het PHP forum gezet. Op de een of andere manier werd deze drie keer toegevoegd. Vóór ik de kans kreeg om het te herstellen moest iemand zo nodig een kinderachtige reactie toevoegen. Nu zie ik dus dat mijn vraag verdwenen is, terwijl ik zo hard een antwoord nodig heb op mijn vraag. Bedankt voor deze ongelofelijk volwasen reactie. Misschien zou de volgende keer eerst contact opgenomen kunnen worden met de poster.

Groeten, Rene (48 jaar, dus niet echt een kind meer!)
Jacco schreef op 07.12.2007 16:57
omdat je naam met een T begint??

nee denk t niet
Mensen on topic blijven graag.

Wat een gekeuvel hier zeg.......
wouter schreef op 17.12.2007 18:04
Hier heeft robert een punt,

Dat je bericht 2 keer word gepost kan zijn 3keer dan doe je het gewoon express,

Inderdaad firefox is hier wat raar mee, maar stuur dan gewoon de post gegevens niet 2 keer ,

conclusie

Eigen schuld Dikke BULD !

www.youareanidiot.org

En weer een kansloos reply van jou! Reply alleen als je iets nuttigs te vertellen hebt. Dit is je 3e reply al dit uur zonder enige toevoeging te doen op het topic.
@Wouter, Als je nu het hele topic eens leest, dan had je kunnen weten, dat er meer mensen zijn met dit probleem. En dat Adblock daarvan een mogelijke oorzaak kan zijn. Moet daar dan echt zo'n site bij? DAT noem ik ronduit KINDERACHTIG.

Rene, zelf heb ik ook last van die bug gehad met meerdere posts, een firefox herinstallatie zonder adblock heeft mij geholpen.
Een topic over kinderachtigheid sluiten, dat is pas kinderachtig!

Reageren