Ik ben begonnen een een online code editor ide voor mijn CMS.
De bedoeling is dus dat ik alle bestanden kan wijzigen.
aantal voordelen:
-je hoefd geen bestanden te uploaden
-je kunt makkelijk van locatie veranderd zonder alle bestanden eerst te downloaden
- er worden automatische backup gemaakt zodra je een bestand overschrijft(mysql ?).
Ik maak gebruik van codepress engine die ik ondertussen wel aardig heb lopen aanpassen omdat deze eigenlijk nog maar een beta is.
Veel dingen zijn momenteel nog hard coded maar deze zullen later allemaal dynamische worden met o.a AJAX
Geeft niets Jacco, liever dat je het dan navraagt dan dat je het voor je houdt.
Dubbele telling is gewoon iets waar ik momenteel mee bezig ben.
Er stond ook dat het eigenlijk alleen goed werkt in IE .
En dat je een map kan openen in een tab ga meteen even maken, Ik maak al geb ruik van (is_dir) alleen ik met het nog even verder afhandelen met javascript.
Wat mij verder ook een leuk idee lijkt is een complete FTP manager er in te bouwen.
Maar dan moet ik eerst onderzoeken hoe ik veilig ftp wachten woorden moet opslaan in de database.
Ook zou ga ik er een session systeem in maken die er voor zorgt dat als je ergens anders verder gaat dat die alle geopende tabs meeneems(optioneel natuurlijk).
Edit:
Dat je een folder in een tab kunt openen is nu gemaakt.
en je ziet geen dubbele nummering in FF
Je kan hem zoals Jacco al zegt 1malig op laten geven door de gebruiker. Sla het dan op in een PHP bestand, waarin je het als een variabele (of Constante is handiger) definieert. Niemand kan zien wat daar de inhoud van is, maar je moet het wel in een beveiligde map zetten, zodat ze niet bij de code kunnen komen. (zelfde geld overigens voor de DB verbinding, ook in een (bijv met HTACCESS) beveiligde map)
Heb weer een hoop bug gemaakt en opties toegevoegd.
Ik zit er aan te denken om onder het menu(file|edit|options).
nog een rij met icons enzo net als office, Maar zou dat niet ruimte verspilling zijn?
Hoezo downloadbaar?
Doe gewoon zoals hijzelf al zei: dat je met je ftp gegevens kan inloggen en dan overal ter wereld bij je bestanden kan!
Veel leuker :)
Wanneer ik in opera een pagina open staat alles goed. Zodra ik klik in die pagina verdwijnen alle enters..
Wanneer ik druk op save as krijg ik:
this.stree.node has no properties
[Break on this error] alert(this.stree.node.getPath());
die error die je ziet is iets waar ik momenteel mee bezig ben.
En ik moet nog aan opera ondersteuning werken, Ik verwacht niet dat dat heel moeilijk gaat worden, maar toch wacfht ik daar liever mee tot alle functies er in zitten.
Jammer dat je niet kan zien hoe de bestanden er uit zien.
Een extra veld om te kijken of de php code goed is, anders moet je een nieuw venster openen om te kijken ...
Dat de enters verdwijnen had ik ook last van, ik heb ook Opera...