Ik heb een design in elkaar geknutseld en voordat ik overga tot slicen en coderen wilde ik graag weten van jullie (het kritische oog) wat jullie er van vinden.
Ik sta natuurlijk helemaal open voor kritiek! But be nice to me :p
Het is nu enkel een .jpegje en het doel was: simpel en kleurvol
het is altijd moeilijk om aan te geven wat er volgens mij niet aan klopt, dus in sommige gevallen maak ik een eigen "interpretatie".
het basis idee heb ik niet veel veranderd ik heb het alleen wat zachter gemaakt, iets vriendelijker. zie maar wat je er aan hebt...
?
Onbekende gebruiker
20-01-2008 23:27
Je logo nodigt uit voor een interactief menu. Sterker nog dat verwacht ik hier bijna echter voor menu items schijn ik toch in een aparte balk te moeten klikken.
Ik mis een pagina kop en het content gedeelte is ook niet uigewerkt. Eigenlijk dus alleen een header die er opzich goed uitziet maar enigzins aan de grote kant is.
even afgezien van je beroerde engels (als ik er spelfouten uit ga halen is dat duidelijk een benchmark). Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je mijn werk nou letterlijk kopieert (als je dat zou kunnen), maar we wachten rustig af.
Hmm, de rondjes staan niet in het midden van het groen (met name de rode en paarse). Daarbij zijn de randen van de rondjes te scherp (het is niet echt rond).
Voor de rest wel aardig maar niet bijzonder. De foto ziet er trouwens nogal 'gemaakt' uit.
Vindt het wel wat hebben, alleen het content gedeelte moet nog een kleurtje. En ik zal die rondjes in je header in Flash (laten) maken, zodat ze mee bewegen met de rollover's van je menu. :D
Als header kan het wel, maar maak niet de fout dat je je navigatie met die ronde vormen gaat doen. Dat is een typisch voorbeeld van mystery meat navigation (zie webpagesthatsuck.com)