Ik heb een design in elkaar geknutseld en voordat ik overga tot slicen en coderen wilde ik graag weten van jullie (het kritische oog) wat jullie er van vinden.
Ik sta natuurlijk helemaal open voor kritiek! But be nice to me :p
Het is nu enkel een .jpegje en het doel was: simpel en kleurvol
Ik vind dat ontwerp van Bart van der Veen niet echt veel beter dan dat jij hebt.
Hij zet het menu op de afbeelding. Ik zou hem eronder houden. Is mooier en duidelijker.
Ik vind het kleurige wel iets hebben, spreekt aan. Waarvoor zijn die bolletjes achter het menu?? Dat is me een beetje onduidelijk.
Er mist wel iets denk ik tussen de foto en je menu. Als je die oranje balken aan de zijkant weghaalt en deze onder de foto plaatst? Of iets dergelijks. Je moet een beetje proberen.
Wat ik van Bart wel goed vind is dat hij een 'top' heeft. Bij jou is dit open. Lijkt net of het niet af is.
Ik vind dat witte verloop aan de zijkanten niet mooi. Steekt er veel te veel uit.
Welk lettertype gebruik je voor de tekst. Let er wel op dat het een lettertype moet zijn die door browsers wordt ondersteund, dus arial, verdana, tahoma oid
Sowieso een belangrijke tip:
begin groot en ga steeds meer gedetailleerd te werk.
Bijvoorbeeld:
Begin met de afmetingen van de site. Gecentreerd of niet?
Daarna globaal indelen: header, content, footer bijv. incl afmetingen.
Daarna weer opdelen: heeft content bijv kolommen?
Dit werkt het beste, wanneer je een foutje tegenkomt is dit makkelijker te herkennen en verbeteren. En het werkt gewoon het makkelijkste.