Kheb zojuist even wat zitten knutselen, en ben eigenlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik zit dus vooral te wachten op opbouwende kritiek, of als jullie um al toppie vinden, dan mag je dat ook zeggen ;)

Low quality JPG image (20 KB)
Ik vind het vreemd dat hier veelal het idee bestaat dat de layout los staat van de inhoud.

Met php is dat misschien niet zo gek, omdat qua programmatuur natuurlijk mooi is als je layout en inhoud van elkaar gescheiden zijn. Maar persoonlijk vind ik dat een layout en het ontwerp van een site onlosmakelijk verbonden is en verweven moet zijn met wat je nu eigenlijk te melden hebt.
Ik vind het lay out ook niet bijzonder, maar het is belangrijk dat het overzichtelijk is en dat wordt het denk ik wel. phphulp.nl is toch ook een simpele lay out, hij ziet er tenminste niet bijzonder uit. Maar hij is wel overzichtelijk.

Mijn lay out (elchevive.com) is ook simpel maar wel overzichtelijk, en niet alle onderwerpen roepen om een bijzondere lay out met onnodige 'special effects'.
Heb jij geen suggestie dan Adje?

Edit: Ik snap iets niet, kan een fotosoep pro even uitleggen waarom m'n bannertext slechts 6px is volgens PS? En ik kan niet eens lager voor m'n linkjes dus :|
Laat ik het eens anders stellen:
Wat moet er volgens jullie in de layout van een hardwaresite?
En waarom ;)
Wat dacht je van hardware? ^^ Een afbeelding van een case, muis, toetsenbord....

Edit: Waarom? Tjah :) Lijkt me logisch ^^
Als die in de banner zit, dan issut klaar?

Het heeft dan toch geen toegevoegde waarde?
Bwa je layout moet ook niet overheersen he... In mijn banner zat een muis in, zoiets geeft al een beeld over wat het kan gaan... Niet dat ik dat altijd doe, op m'n project pagina staat een vlieg ^^
Jah, vandaar ;)
Rafael schreef op 05.01.2005 22:08
Bwa je layout moet ook niet overheersen he... In mijn banner zat een muis in, zoiets geeft al een beeld over wat het kan gaan... Niet dat ik dat altijd doe, op m'n project pagina staat een vlieg ^^

mee eens het hoeft er niet over te gaan, als het maar niet afstoot bij je content

http://hiskatju.com/bloemetjes.JPG
Die layout suckt :) Snap niet hoe je aan "bloemetjes" komt... Is meer zo'n "Dark-Side" look... CS Site... Kan zoveel zijn ^^

Reageren