[rimg]http://phpconference.nl/img/dpc08/logoDPC08_small.png[/rimg]
Misschien iets interessants voor een nieuwsitem of een koffiehoek-topic:
Dutch PHP Conference 2008.

Ik kwam het tegen door een blog post van Sebastian Bermann, de man achter PHPUnit.

Eerste wat mijzelf opviel waren de prijzen. Dit is duidelijk geen inloop-conference voor hobbyisten, maar volgens mij lopen er ook wel wat professionals rond op PHPhulp die misschien interesse hebben in zo'n conference. Er staan wel wat onderwerpen op het programma waar bedrijven geïnteresseerd in zullen zijn.

Samenvatting van komende events
4 April on AIR Tour van Adobe.
12 April pfcongrez
13 - 14 Juni Dutch PHP Conference

edit: voor de iCal gebruikers (kopi
Wij staan absoluut niet negatief tegenover een samenwerking. Ik e-mail je even om wat concretere dingen af te spreken.
Als ik tegen jou zeg: Oetlul, heb jij gelijk een idee van mij. Als reactie zal jij mij ontwijken in de toekomst. Heb ik gelijk of niet? (Ja ok, je kan me ook een klap geven
Dat laatste zou ik waarschijnlijk ook doen >:) Just kidding. Punt is dat je inderdaad heel kinderlijk op dezelfde manier kan reageren. Zoals hierboven ook al gezegd werd, is het juist netter en - wellicht pas op de langere termijn - zinvoller om je eerste ingeving (op dezelfde manier reageren) te negeren en gewoon professioneel te blijven. Ik ben ervan overtuigd dat je daarmee meer bereikt, omdat je de standaard gewoon hoger legt. Zoals Frank al zei, op PHPfreakZ wordt meer eigen inbreng verwacht en daar is natuurlijk helemaal niets mis mee. Hetzelfde fenomeen zie ik overigens ook op de universiteit: doorsnee studenten die omgaan met de meer ijverige studenten gaan zelf ook hogere cijfers halen, omdat ze zich optrekken aan hen. Omgekeerd kan ook natuurlijk, en daarom is het denk ik wijsheid om de lat hoog te leggen.

En Kasper, ook jij download muziek & films zonder ervoor te betalen >:)
Maar ik ben daar tenminste wel eerlijk over ;) Nee, ik bedoel....ssssht! Ik koop mijn muziek en films op internet!

En nu ga ik eerst apfelstrudel eten :D

Reageren