Ik (en anderen), worden erg gek van Criminals en wat daar mee te maken heeft. Criminals die zelf gemaakt zijn vindt ik best oke, maar die gedownloade zooi? PHPhulp is toch juist voor de phpérs en niet voor de mensen die scripts downloaden,uploaden en hopen dat het werk?

Hoe denken jullie hierover?

Ps:
Als hij fout gepost is, sorry! :D

Groet,

Robnin.
kijk in de regels. Hadden we ze niets gevonden, had het er al 3 x bij gestaan.

Overigens staat er in de regels ook dat je niet perse hoeft te reageren in een topic. Dus wil je er geen aandacht aan geven, reageer dan niet en binnen een uur is ie het lijstje uit.
Snap ik, ik vindt het alleen heel zonde dat er dit soort zooi op dit juist goede en leuke forum komt?
Dankjewel robin!

Het staat trouwens ook in de regels, mogen ze wel oud zijn en nooit meer ge-update zijn, maar ik vind het een goede regel.
Hm, toch niet. Waar heb ik dit dan gelezen?

Het is heel snel te zien of het zelfgemaakt is ja/nee. ik schat dat 97/100 criminal topics die hier voorbij komen, gejat zijn.

Het is dan welliswaar voor hulp, maar er bestaat al een website voor criminals: www.criminalspoint.nl !!

En wellicht dat het aantal offtopic posts in topics omlaag gaat...
Negeren is beter dan verbieden. Tot nu toe zijn er geen verboden op topics en dat werkt goed.
Jup's, dat was mijn druppel die de emmer deed overlopen.

Kunnen we geen criminials section maken, die ik dan kan negeren met een "negeer deze sector" knop?
Of, er komt een Poll in de nieuwe versie waain wordt gevraagd:

Zijn criminaltopics hier gewenst?
Ja, maar alleen als ze zelf zijn gemaakt. Vermoeden wij dat deze nep is moet hij worden gesloten.
Ja, maar er moet een apart gedeelte komen.
Nee, criminalspoint.nl is de perfecte optie voor criminalshulp!
@Robin, Hoe erg je criminals je ook mag haten net zoals vele andere zal het denk ik geen goed doen voor de site om criminals scripts compleet verboden te maken hier. Ikzelf heb ze het liefst ook weg maar dit zal zich niet goed doen voor de website.

Gewoon negeren dus net zoals ik dat ook al doe;)

(moet die 2GB aan criminals scripts echt eens verwijderen*-) Na ja zit toch niet in de weg met 1750GB aan ruimte..)
Ik vind het niet erg om iemand te helpen, of het nauw een criminals script is of niet boeit niet zoveel. De vraag is echter hoe die gasten het vragen, en dat is de rede dat ik 99% totaal negeer.

De meeste gasten willen niet leren, ze willen een werkend script.
@mebus

Ze hoeven niet weg, maar ik wil een negeer deze sector knop, sommige mensen haten bijvoorbeeld het koffie gedeelte?

Reageren