Toen ik het topic "MsN" zag, vroeg ik me af welke messengers jullie gebruiken.... (Uiteraard enkel de gene om op MSN te geraken, niet IRC of dergelijk)

Ik gebruikte Trillian, maar door een of andere reden komen mijn berichten niet altijd aan, en zie ik ook niet altijd wat anderen tegen me zeggen... Dus gebruik ik nu met tegenzin MSN Messenger 6.2.

Welke gebruiken jullie / naar welke gaat jullie voorkeur?

Als er al zo'n topic was, excuse me ^^
In linux gebruik ik Kopete, maar dat is ook niet alles. Wel veel opties om berichten te versleutelen en zo, maar vaak verliest die dan de verbinding met het netwerk. En de smileys zijn ook niet altijd hetzelfde en ook niet moeders mooiste...
MSN maar vind het maar niets.... heb liever irc!
CenterICQ 80% van de tijd.

CenterICQ is een linux console based MSN client. Zeer fijn loopt niet vast en gewoon overzichtelijk. Ideaal voor op het werk, je hebt gewoon een terminal open staan naar je eigen bak thuis en dan CenterICQen :P
MSN 7.0 (aangepast)
hmm... welke IRC channels zitten jullie dan (misschien offtopic maar meeste zitten daar denk ik wel)

Kzit op freenode.net chans (#php, #c++, #python-cleese)
ik gebruik versie 7.0 BETA geweldige msn!!
ik gebruik geen msn het stinkt :(
want als ik msn messenger gaat windows messenger zeuren dus ik draai ze allebei niet :')
Ik draai al maanden (zucht) MSN 7.
Iedereen heeft het, en het praat wel makkelijk.

Iedere dombo (nofi) kan ut, IRC vinden de meesten 'te moeilijk', 'lelijk' of 'vaag' en dergelijke ...

En, ik vind IRC ook niet alles ;)
IRC ruled :)
met irssi op IRC is handig clean en woei geen breezahs :D
Ik gebruikte Trillian, maar door een of andere reden komen mijn berichten niet altijd aan

zelfde hier.. :(

Reageren