Toen ik het topic "MsN" zag, vroeg ik me af welke messengers jullie gebruiken.... (Uiteraard enkel de gene om op MSN te geraken, niet IRC of dergelijk)

Ik gebruikte Trillian, maar door een of andere reden komen mijn berichten niet altijd aan, en zie ik ook niet altijd wat anderen tegen me zeggen... Dus gebruik ik nu met tegenzin MSN Messenger 6.2.

Welke gebruiken jullie / naar welke gaat jullie voorkeur?

Als er al zo'n topic was, excuse me ^^
Ik gebruik trillian pro (illigaal gedownload...) MSN is vergeleken met trillian pro erg slecht. en de beste functie van trillian is is dat je met alles kan connecten als je snapt wat ik bedoel...
Ik gebruik gewoon de laatste table msn versie. Trillian vind ik persoonlijk van een afzichtelijkheid en nog vriendelijkere user-interface-heid dat ik er het liefst zo ver mogelijk van blijf.

mIRC of een andere leuke commandline client voor irc.
Johan schreef op 11.01.2005 18:48
ik gebruik versie 7.0 BETA!!

Ik ook.
Hmm.. Ik ben dus niet de enige met problemen met Trillian. Persoonlijk vind ik deze pakken beter. Deze nestelt zich mooi rechts, is een hoop overzichtelijker, en gewoon, leuker om mee te werken vind ik.... Hopelijk komt hier nog een patch voor ^^
eey mensuh!!

m'n pa heeft linux geïnstaleerd en nu kan ik niet meer msn'en...

weet iemand of ik msn nog kan gebruiken op linux, en waar kan ik dat dan gratis downloaden?

het liefst de echte msn messenger
pleazzz kan iemand muh helpe?

greetz ineke!!
xxxxxxx
De echte MSN is niet voor Linux je zult dus een alternatie f moeten zoeken
je kan tog vanuit linux weer terug naar windows?? dat je zow gaat switchen??
ik gebruik msn 7 bèta met msn plus 3.4 bèta :)
ja

is er dan geen enkele soort msn voor Linux?
Jawel.
Maar niet dé echte ;)

Reageren