Toen ik het topic "MsN" zag, vroeg ik me af welke messengers jullie gebruiken.... (Uiteraard enkel de gene om op MSN te geraken, niet IRC of dergelijk)

Ik gebruikte Trillian, maar door een of andere reden komen mijn berichten niet altijd aan, en zie ik ook niet altijd wat anderen tegen me zeggen... Dus gebruik ik nu met tegenzin MSN Messenger 6.2.

Welke gebruiken jullie / naar welke gaat jullie voorkeur?

Als er al zo'n topic was, excuse me ^^
@JoRRiZZa: Heb Gaim nu in gebruik. Ziet er allemaal leuk uit, veel opties, tof programma, alleen niet zo schitterend stabiel op m'n Windows hier... ;) Maar toch ga ik het blijven proberen ;) Leuk proggie :)
gaim?? wasda?? is dat een soort msnmessenger maar dan met meer functies?? zouw je dan gwoon met je hotmailadres en w8woord in kenne logge of zie ik dat verkeerd..?
Ik gebruik meestal MSN (*** ding). Vroeger ook wel eens Lycos Messenger, kan je zowel Lycos als ICQ en MSN-en in één was erg makkelijk maar dat hebben ze niet meer.
Dr zit al eentje in ...

Zelf gebruik ik MSN 6.2 en MSN Plus!
Dit alleen omdat het makkelijk is om iemand even "op te roepen" ...
MSN 7 Beta vind ik te veel functies hebben.
Windows Messenger heb ik eraf gedonderd

Skype is ook wel fijn :-)
Johan schreef op 30.01.2005 10:32
gaim?? wasda?? is dat een soort msnmessenger maar dan met meer functies?? zouw je dan gwoon met je hotmailadres en w8woord in kenne logge of zie ik dat verkeerd..?

Lees het bericht van JoRRiZZa ipv direct zo'n vraag te stellen met een overuse aan vraagtekens...
sorry... :$
Ik heb msn 6.2 de laatste tijd gaat het echt achteruit met msn. Mensen die niet zien dat je een bestand wilt versturen. Het versturen van bestanden zelf gaat uber traag. etc.

Ik zou wel wat anders willen maja iedereen die ik ken zit op msn... Er zou eigenlijk gewoon een ander progie moeten komen wat wel je msn data gebruikt maar een progie appart is. Soort van fire fox of zo :). Internet zijn dan de msn users en fire fox is t progie er omheen.
dat is mooi dat er een alternatief is voor linux alleen ik kan hem zelf niet vinden, weet je misschien hoe deze heet?
je kan proberen via gaim t msn messenger protocol te importeren en zo op msn te komen.. dat lijkt me de makkelijkste oplossing onder linux.
moet je wel zorgen dat je in X kan komen als je alleen console hebt moet je tekstbased msn downloaden maar dat is gelijk weer een stuk ingewikkelder

Reageren