Hey,

Ik had een klein idee'tje deze heb ik dan ook omgezet in PSD.. Er zal waarschijnlijk nog flash bijkomen maar dat komt later.

Dus ik heb 2 site's maar ik zou gewoon eens willen weten wat jullie van beide vinden. De ene heb ik al eens laten reviewen maar ik wou deze laten vergelijken met de andere.

De 1ste link
klik

De 2de link
blauwe
bruine

Je ziet maar of je reageert ;) zo groot belang heeft het niet.

(@blanche : Nu zie je wat ik dus wou bereiken met vorig topic :p )

MVG
Wouter

(deze zijn verleden tijd ga door naar volgende pagina)
Nou wouter, aan de slag dus met je opzetje voor je portfolio pagina. Ook kan je op de voorpagina nog wel een extra kolom toevoegen en hier je laatste nieuws/projecten of andere meuk in zetten. Maar hou 't vooral subtiel
Wij beoordelen deze layouts anders als normale bezoekers dus mensen die geen kennis ervan hebben.

Die kijken naar deze punten :

- duidelijk
- leesbaar
- goed navigatie
- deftige kleuren
- ...

Dus alles wat hun helpt, en wat zij mooi vinden ! zo kom je aan klanten mensen die alles ervan afweten die maken het toch zelf ?!

----Edit----
Ik vind dat de verhouding niet echt meer klopt dan als ik 2 kolommen neem.
Maar ik ga wel wat proberen. Ik hou jullie op de hoogte.
2de kolom gaat over Nieuws&Nieuwste site's.
Daarom: vul je site eens een beetje. Maak eens een paar pagina's. Als hij dan nog steeds goed leesbaar aantrekkelijk en goed navigeert is het al een prima site. Aan alleen deze kleurvlakken kan je nog weinig zien...
Nieuw stukje bijgevoegt , over de portfolio ga je met toch nog een uurtje moeten gunnen :p

Greetz.
Straks (18:00-20:00 u.) post ik waarschijnlijk wel de portfolio.

Crispijn bedankt voor de goede steun !
Ik vind het wel erg dapper dat je jezelf designer durft te noemen met zo'n design.
Ik steun wes :)
wes schreef op 26.03.2008 16:29
Ik vind het wel erg dapper dat je jezelf designer durft te noemen met zo'n design.

Ik noem me een hobbyist designer. Die nog veel moet leren en graag leert uit andere dingen !
wouter schreef op 26.03.2008 16:33

Ik noem me een hobbyist designer. Die nog veel moet leren en graag leert uit andere dingen !

Doe dat dan ook en wees niet zo vasthoudend in je huidige opvattingen over design.
Probeer die rechter kolom wat meer op te maken. Dit is wel heel erg eenvoudig datum-titel neerknallen. Je kan dat echt wel wat aantrekkelijker maken.

Heb je nog logo's/plaatjes die je er in wil zetten? Het is veel te basic man. Zo komt het niet echt over alsof je alle verstand hebt van een website ontwerp... Laat eens wat creativiteit zien. Denk eens out of the box.

Laten we die datum nemen: daar kan je toch ook een kalender achtig iets van maken? Je ziet het de laatste tijd regelmatig dus kan je denken: dat is oo kflink standaard, maar het voegt wel iets extra toe... Ik vind het nu nog te leeg om het 'af' te noemen
Niels schreef op 26.03.2008 15:58
@Niels : Show something from you !

Hoe bedoelde je dit dan?

Sorry dat ik het zeg Wouter, maar je hebt echt geen talent voor ontwerpen. Daarnaast is de website die ik gaf een 'strakke' website, het ademt professionaliteit. Maar sommige mensen vinden dit inderdaad saai.

Nee, die website van jou vind ik dus totaal niet saai, maar gewoon netjes en professioneel ;-)

Netjes :-)

Reageren