Ik probeer een pakket samen te stellen met de software die ik het beste zou kunnen gebruiken.
Voor de html pagina's te maken heb ik dreamweaver bedacht.
Is dit ook de beste voor te programmeren?
Verder zoek ik nog design programma's, ik weet niet welke ik zou moeten kiezen. Ik heb nu photoshop, fireworks en illustrator gevonden, maar weet niet wanneer je die nou moet gebruiken, googlen levert ook genoeg wazigs op.
?
Onbekende gebruiker
28-03-2008 06:59
Bekijkt dit topic maar eens. Daar staan allemaal berichten in van mensen die hun eigen mening geven over het beste programma om in te programmeren.
Jurgen doet het goed ;)
Je hoeft helemaal geen dreamweaver te kopen.
Notepad ++ is voor jou de beste oplossing tenzij je gewoon kladblok gebruikt zoals mij.
Voor grafische uitwerkingen
- Photoshop
- fireworks
- Illustrator
- Paint Shop pro (maar dat is niet zo schitterend)
Hoezo illegaal? Wat is er illegaal aan kopen? Je kunt altijd eerst een trial proberen en als het bevalt schaf je het aan. Is het te duur dan is het blijkbaar niet wat je zoekt. (Soort van kosten/baten principe)
Hoezo illegaal? Wat is er illegaal aan kopen? Je kunt altijd eerst een trial proberen en als het bevalt schaf je het aan. Is het te duur dan is het blijkbaar niet wat je zoekt. (Soort van kosten/baten principe)[/quote]
Ok goed punt.
Voor huis-,tion-,keuken- en beginnersgebruik zijn het dure programmas en kun je beter GIMP gebruiken.
Of zoals ik gewoon heel hard schreeuwen dat je niet kan desigenen en alles met zwart/wit en elke grijstint daar tussenin doen :P
[quote='TJVB schreef op 28.03.2008 15:38'][quote='Jacco schreef op 28.03.2008 15:36']Wouter
Al jou sugestie vereisen illegale handelinging :)
kijk voor de grap eens naar Opensource
- Gimp :)
Hoezo illegaal? Wat is er illegaal aan kopen? Je kunt altijd eerst een trial proberen en als het bevalt schaf je het aan. Is het te duur dan is het blijkbaar niet wat je zoekt. (Soort van kosten/baten principe)[/quote]
Ok goed punt.
Voor huis-,tion-,keuken- en beginnersgebruik zijn het dure programmas en kun je beter GIMP gebruiken.
Of zoals ik gewoon heel hard schreeuwen dat je niet kan desigenen en alles met zwart/wit en elke grijstint daar tussenin doen :P[/quote]
@Jacco : Wie zegt dat ik illegale photoshop heb ;) ik heb er eentje zonder activatie code via torrentz.com hé ;) of is dat ook O-Zo-Illegaal ? :p
Soms worden software pakketten ook gratis via hogescholen/universiteiten beschikbaar gesteld. Wij konden bijvoorbeeld een tijd lang bijvoorbeeld dreamweaver vandaan halen. En voor puur html css en javascript kan dat best handig zijn.