Soccer Mania

Ik ben bezig met een voetbal management spel. Een spel waarin jij coach bent van een team. Je kan spelers trainen, wedstrijden spelen, opstellingen maken, speler kopen/verkopen en nog veel meer.

De volgende dingen heb ik al:
- in een server gaan
- team bekijken
- opstelling veranderen
- tactiek veranderen
- stand bekijken
- personeel in dienst nemen/ ontslaan
- transferlijst
- pm systeem
- server verlaten
- spelers trainen
- wedstrijdschema

Spelers worden nog niet getraind omdat het spel nog niet af is. Als het spel af is, worden spelers elke nacht om 12 uur getraind.

De spelers die in het spel zitten bestaan niet, het zijn virtuele spelers. Ze worden willekeurig gegenereerd.

Dit is de link: Soccer Mania

Hebben jullie nog leuke ideeen? Andere naam? Bugs? Vertel het dan even.

PS: Er is nu nog maar 1 server, en die is vol. Dit omdat het wedstrijd-systeem nog niet af is. Als het wedstrijd-systeem af is. Komen er meer servers, en verwijder ik de test-teams. Dus je kan nu nog niet in een server.
Ja ik denk wel dat ik het dan zo ga doen. Maar het is natuurlijk niet echt leuk als er 2 mensen in een competitie zitten met 16 bot teams ofzo..
Ik heb weer even een paar belangrijke updates:
- topscore (top 5 van doelpuntmakers in je competitie)
- vriendschappelijke wedstrijden systeem (ga naar kalender, zoek een datum waar je niks hebt en plan een wedstrijd)
- het punten/geld systeem werkt, je krijgt aan het eind van het seizoen punten en geld voor de positie waar je geeindigd bent

Verder heb ik een aantal dingen gefixt die niet goed werkten.

Ik zet zometeen ook even de cronjob aan, zodat alle wedstrijden straks weer even gespeeld worden. Om de 10 minuten ongeveer, zal er een wedstrijd gespeeld worden. ;)
Is dit net zoiets als online soccer manager :P?

Netwerktime-out

De server op jorian.x10hosting.com doet er te lang over om te antwoorden.
@Paul: Ja dit is net zoiets als online soccer manager.

Enne, ik heb nergens last van..
Ik vind dat je het menu een beetje te breed heb gemaakt en weer net iets te groen.
misschien even je reactievermogen trainen? het is bijna een week geleden dat er hier gepost is..
Over dat menu, ik vind hem zo wel mooi, en deze layout heeft een vriend van mij gemaakt, maar hij heeft de psd niet meer. xD

Mijn reactievermogen trainen om in een topic te posten?:P Ik heb dit topic ook op een ander forum staan en daar worden stukken meer reacties gegeven dus daarom ben ik hier wat minder actief. ;)
@jorian, hij bedoelt woxx, die post nog eens een bericht, terwijl er al een week niet op het topic is gereageerd, en dit is niet het enige topic.
O hehe. Maarja, ff weer over mijn spel.
Ik vind het opzich wel mooi allemaal,
scripts werken zo te zien goed,
alleen wat ik echt niet mooi vind zijn sommige layout dingen.
Zoals bijvooorbeeld ingame te grote Lettertypes bij:
- Menu
- Geld
- Pagina
- Copyright

Zowiezo moet die copyright daar weg.

Reageren