Is het niet een idee om op de nieuwe PHP Hulp postcount gewoon te verwijderen en daarvoor in de plaatst tekens per post?

Ik bedoel dat alle tekens van al je postst bij elkaar getypt worden en dat gedeeld wordt door je aantal posts? Zo krijg je een betere verhouding en dit heeft denk ik ook meer waarde.

Maar iemand die hier voor het eerst komt en een topic opent met een post van 1000 tekens telt natuurlijk even niet..
suf idee, een antwoord van 10 karakters kan meer zeggen dan hetzelfde antwoord met een wazig verhaal van 1000 karakters
Ja omdat jij altijd van die antwoorden hebt ;) Zullen we het dan bij wes maar niet zo tellen en gewoon postcount daar neer zetten?
Tommy schreef op 01.07.2008 13:49
Ja omdat jij altijd van die antwoorden hebt ;) Zullen we het dan bij wes maar niet zo tellen en gewoon postcount daar neer zetten?

Tel het voor moderators dan niet mee... Neem als voorbeeld SanThe :P. SanThe post niets anders dan de 'Bump-mod-break'. Erg irritant voor degene die het topic heeft geopend.
postcount is toch voor de sier, lekker laten zo
Ik vindt het ook een slecht idee. Ik vindt het een beter idee om te zorgen dat al die dubbelposts tegengegaan worden.

@gamer13
Iemand moet toch die niet bumpen berichtjes plaatsen.

GaMer13 schreef op 01.07.2008 13:51
[quote='Tommy schreef op 01.07.2008 13:49']Ja omdat jij altijd van die antwoorden hebt ;) Zullen we het dan bij wes maar niet zo tellen en gewoon postcount daar neer zetten?

Tel het voor moderators dan niet mee... Neem als voorbeeld SanThe :P. SanThe post niets anders dan de 'Bump-mod-break'. Erg irritant voor degene die het topic heeft geopend.[/quote]

erg schattig dat je me als moderator ziet \o/
@Wes
Ik denk dat hij doelt op al die 'Zeer nuttige posts' van jou
Dus ik mag ook niet meedoen? Ik ben het namelijk met Wes eens.
GaMer13 schreef op 01.07.2008 13:51
SanThe post niets anders dan de 'Bump-mod-break'.

Beter opletten.
@SanThe: Niet Bumpen.
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Reageren