Is het niet een idee om op de nieuwe PHP Hulp postcount gewoon te verwijderen en daarvoor in de plaatst tekens per post?

Ik bedoel dat alle tekens van al je postst bij elkaar getypt worden en dat gedeeld wordt door je aantal posts? Zo krijg je een betere verhouding en dit heeft denk ik ook meer waarde.

Maar iemand die hier voor het eerst komt en een topic opent met een post van 1000 tekens telt natuurlijk even niet..
Als er iemand het voorbeeld is dat postcount niets met je intelligentie te maken heeft, ben ik het wel LOL.
Een anti bump oplossing, dat je alleen kan posten als de laatste post niet van jou is, of als de laatste post langer als 24 uur geleden is.
@ Jan,
Het vervelende is nou net,,
Mensen die zeggen dat ze niet intelligent zijn,
zijn over het algemeen weer de slimmere mensen.

(Daarom noem ik mezelf ook graag heel erg slim.)

Maar ik denk dat SanThe de meeste zelfde posts heb.
Als ik dat in me mailbox zou vinden, zou ik je aanklagen voor spam!!
nico schreef op 01.07.2008 18:51
Een anti bump oplossing, dat je alleen kan posten als de laatste post niet van jou is, of als de laatste post langer als 24 uur geleden is.

Ja, en dan moet je ook nog inbouwen dat iemand niet twee accounts kan aanmaken hier, anders logt ie gewoon even op zijn andere account in. Volgens mij zitten er meer haken en ogen aan dan je zou denken.
Ik zou postcount gewoon helemaal verwijderen ;) Maar het is wel handig om te kijken naar iemands n00bheid PHPhulp-ervaring...
En @ bumpen: Je kunt ook gewoon automatisch (via de scripting dus) twee posts samenvoegen als iemand een bump maakt...
Postcount zegt niet alles, maar wel iets. Als iemand over de 10.000 zit, weet je dat ze al een tijdje meedraaien. Dan zullen ze intussen ook wel iets van PHP weten.

Hoe een mod verder aangeeft dat je niet mag bumpen mag elke mod zelf regelen vind ik. Ik pas meestal de originele post aan.
Dat is waar... Alhoewel ik maar 180 posts heb, maar wel veel van PHP weet... (Al zeg ik het zelf :) )
(En @Jan; Op je Koehoorn IT-site geef je niets over PHP aan ;) )
@ Douwe: klopt. Ik werk voor een aantal grote opdrachtgevers en kan al die kleine klussen er niet bij hebben ;-)

Die Koehoorn IT site gaat er binnenkort uit. In de zomervakantie komt dat allemaal op jankoehoorn.nl te staan.
Okay, veel succes met jankoehoorn.nl dan maar ;)
Ach die postcount, je kan er een beetje aanzien wie weet hoe phphulp werkt.
maar het is wel zo dat mensen met 3 posts lager worden gezien dan eentje van 1000 oid. En dat is misschien wel jammer.

maar goed, phphulp kan verbeterd worden. Laten we er wat aan doen met nieuwe site?
nico schreef op 01.07.2008 18:51
Een anti bump oplossing, dat je
@ Jan,
Het vervelende is nou net,,
Mensen die zeggen dat ze niet intelligent zijn,
zijn over het algemeen weer de slimmere mensen.

(Daarom noem ik mezelf ook graag heel erg slim.)

Filosofisch hoor, slim genoeg om te bedenken dat als je zegt dat je dom bent je juist slim zou zijn; maar dan zeg je slim te zijn, omdat je denkt dat je dom bent?!

Reageren