Ik had een idee en ik zou graag jullie mening er over weten.
Het idee is dat als je op vakantie gaat en je wil geen reclame in je brievenbus ontvangen dat je kunt inloggen op een site en kunt doorgeven wanneer je met vakantie gaat en wanneer je weer terug komt, En als je je vakantie hebt geannuleerd je weer kunt aangeven dat je wel reclame wilt krijgen.
Wat vinden jullie hiervan?
Gr loran
Sorry hoor, maar dit is echt Koffiehoek.
Verplaatst.
SanThe
?
Onbekende gebruiker
31-08-2008 15:21
Moet dit niet in koffiehoek ofzo?
Verder gaat dit je niet lukken. Kijk maar naar die telemarketing, is ook heel lastig. En elke regio/plek heeft z'n eigen "bedrijf" die de reclamefolers verspreiden, dat zijn er héél veel... Bovendien bestaat zoiets al, klik en klik.
klinkt grappig.. maar 1) hoe ga je dit voor elkaar krijgen? ik denk niet dat de reclame bezorgers eerst op die site gaan kijken ;) en 2) meeste mensen zullen het makkelijker vinden om een NEE-NEE-sticker bij de gemeente te halen ;)
@Karl, Mensen in mijn wijken zijn er heel enthousiast over.
@Leroy, Het idee is dat als je hebt aangegeven dat als je met vakantie gaat eest een bevestiging moet doen. (via de mail)
?
Onbekende gebruiker
31-08-2008 15:28
Loran schreef op 31.08.2008 15:25
@Karl, Mensen in mijn wijken zijn er heel enthousiast over.
Schat géweldig, ga je nu een kernbom maken? Klik effe op die links, kan je lezen dat je niet de deur uit hoeft want je kan gewoon zo'n sticker telefoonisch bestellen. Verder heb je me vraag ook niet beantwoord: Hoe ga je die reclame weren?
Leuk, maar het idee van huis aan huis is dat de bezorger niet een lijstje heeft waar hij moet bezorgen, maar gewoon overal bezorgd. Die verspreiders gaan heus niet omdat je een site hebt enorme lijsten bijhouden met mensen die geen reclame willen, daarvoor bestaat de ja/nee sticker al.
Bovendien hoef je voor die sticker ook de duer niet uit: