Hoi allemaal,

Ik had een idee en ik zou graag jullie mening er over weten.
Het idee is dat als je op vakantie gaat en je wil geen reclame in je brievenbus ontvangen dat je kunt inloggen op een site en kunt doorgeven wanneer je met vakantie gaat en wanneer je weer terug komt, En als je je vakantie hebt geannuleerd je weer kunt aangeven dat je wel reclame wilt krijgen.

Wat vinden jullie hiervan?

Gr loran

Sorry hoor, maar dit is echt Koffiehoek.
Verplaatst.

SanThe
Gewoon met ducktape je brievenbus dicht tapen? Gaat denk ik makkelijker als iedereen dat doet ;)
Loran schreef op 31.08.2008 15:57
Hij is nog niet af allen een voorproefje:

http://192.168.1.10:8888/login/index.php
Gb: user1
WW; user1

We kunnen lezen hoor. Maar misschien is het slim om effe niet een intern ip te plaatsen? Probeer anders een localhost te hacken.

ToySoldier schreef op 31.08.2008 15:49
Karl is met zijn/haar verkeerde been uit bed gestapt.. ?

Karl => manelijke naam. Ik ben dus een hij. Nee niet verkeerde been. Maar d'r mocht wel nog een paar benen bij, dus das een beetje jammer.
Maar blijkbaar vind jij dit soort topics niet onzin... 't bestaat al op een andere manier, bovendien gaat dit niet werken op deze manier...
Hoe kan ik er wel achter komen? Hacken doe ik niet (niet dat ik het kan ofzo)

En kom op Karl een meisje nee, ik weet niet uit welk land ToySoldier komt maar hier is dat dus gewoon een "jongens" naam

Heb hem even op mijn site gezet: http://loranalssema.nl/login/ingelogged.php
GB: user1
WW: user1
Karl schreef op 31.08.2008 16:00
[quote='Loran schreef op 31.08.2008 15:57']Hij is nog niet af allen een voorproefje:

http://192.168.1.10:8888/login/index.php
Gb: user1
WW; user1

We kunnen lezen hoor. Maar misschien is het slim om effe niet een intern ip te plaatsen? Probeer anders een localhost te hacken.

ToySoldier schreef op 31.08.2008 15:49
Karl is met zijn/haar verkeerde been uit bed gestapt.. ?

Karl => manelijke naam. Ik ben dus een hij. Nee niet verkeerde been. Maar d'r mocht wel nog een paar benen bij, dus das een beetje jammer.
Maar blijkbaar vind jij dit soort topics niet onzin... 't bestaat al op een andere manier, bovendien gaat dit niet werken op deze manier...[/quote]

Kan je het nog z'on onzin vinden je kan altijd normaal doen.
Klaasjan Boven schreef op 31.08.2008 16:08
Kan je het nog z'on onzin vinden je kan altijd normaal doen.

Ik doe normaal. Ik ben gewoon altijd sarcastisch / ironisch. Je moet gewoon niet zoveel van andere mensen aantrekken...

@Evert: Jah. Het is even weer tijd voor Karl Lagerfeld.
Ik ben het in dit geval met Karl eens. Er is geen markt voor, mensen zullen gewoon de oude maatregelen (nee nee sticker ed) blijven nemen als ze op vakantie gaan. Mooi idee, maar niet uitvoerbaar.

@Karl
Waar is die goede ouwe pen gebleven? Was het tijd voor verandering? ;)
Heb je er al aan gedacht wat er kan gebeuren als de informatie in verkeerde handen valt?
Inbrekers zullen veel doen om de database met personen+huisadresen welke op vakantie zijn te hacken.

Reageren