Hoi allemaal,

Ik had een idee en ik zou graag jullie mening er over weten.
Het idee is dat als je op vakantie gaat en je wil geen reclame in je brievenbus ontvangen dat je kunt inloggen op een site en kunt doorgeven wanneer je met vakantie gaat en wanneer je weer terug komt, En als je je vakantie hebt geannuleerd je weer kunt aangeven dat je wel reclame wilt krijgen.

Wat vinden jullie hiervan?

Gr loran

Sorry hoor, maar dit is echt Koffiehoek.
Verplaatst.

SanThe
*
md5() omzetten, hoe wil je dat doen? En als jou script het kan (wat niet kan), dan kan een hacker het ook.
Loran, ik denk dat je dit moet opgeven.. Het is simpelweg niet haalbaar.
"Ik ga op vakantie en ik neem mee..."

Alle gekheid op een stokje, maar jouw idee raakt nog kant nog wal. Het heeft gewoon geen kans om te bestaan omdat het niet kan.
Loran schreef op 31.08.2008 16:30
heel goed beveiligd, alle gegevens worden opgeslagen in md5 ,allen voor een bezorger van die wijk kan het lezen (word weer omgezet.)

Hee, ik werk mee aan een project, daar willen we ook data beveiligd hebben. Als ik alles naar md5 maak hoe tover ik het dan terug? Want wiki zegt dat je alleen een md5 hash kan maken.

Sorry hoor maar ik denk dat je eerst eens moet beginnen met PHP Beginners handleiding leren, voordat je allemaal moeilijke dingetjes gaat zeggen.

Oh en het is wel heel zielig om je topictitle te veranderen en vragen in het engels of het topic dicht kan...
Op PHPhulp worden geen topics gesloten.
oh dacht van wel hoor zijn er genoeg waar onder staat" topic gesloten"
Loran schreef op 31.08.2008 16:47
oh dacht van wel hoor zijn er genoeg waar onder staat" topic gesloten"

FAQ zelfde voor sluiten.
ff spammen dus... :P

Reageren