Ja na lang werken heb ik de nieuwe site af! :D

www.jorandesign.nl
Mooi gemaakt
ik vind de tekst link, en verkeerd letterype hebben, mischien kun je beter een andere kiezen, voor de rest mooi gemaakt! een 8
Waarom moet je op een button drukken voordat hij flash opent? Dit is een negatief punt aangezien je later WEER op een button moet klikken.

Die laatste button is wel mooier, omdat je dan ziet dat de special effects beginnen.

Kijk, je begint met supermooie special effects en als deze zijn afgelopen denk je van.. wat kan ik nog meer verwachten en dan zie je van die super lelijke lettertypes e.d.

De gehele layout in de stijl van de special effects maken had heel wat beter geweest. Die mouseovers vind ik ook niet bij de special effects passen en de kleuren al helemaal niet.

Een scrollbar terwijl er niks te scrollen is.. het nieuws is ook niet echt mooi te noemen.

Conclusie: Ik heb het gevoel dat je die special effects ergens weg hebt gehaald, als dit niet zo is dan kan je een hele mooie website maken met die special effects.

Als je deze special effects wel ergens weg hebt ben ik benieuwd naar de bron hiervan.

//edit: Ik schrok ervan toen ik naar een andere pagina ging, zeer mooi gemaakt maar de lettertypes zien er in verhouding niet uit.
Button geklikt.....wachten......weg. Duurt mij te lang en ik hou niet van intro's.
Kan je die achtergrond-muziek niet los laden van de rest van de site. Je SWF-bestandje is nu 2.3 mb groot, en op zich zou ik niet hoeven wachten op muziek. Dat kan ook achteraf nog wel geladen worden.
JoranDesign - Design with no limit (vrij vertaald: JoranDesign - Design met zonder grens)
Ik het Engels hebben ze een woord voor 'zonder', namelijk 'without'.
JoranDesign - Design without a limit
JoranDesign - Design without a limit
Wat staat voor: Design zonder een grens. 'a' zou ik weghalen.

@TS,
Weg met die achtergrondmuziek!
Nice :)
ok de muziek zal ik appart laden ;)
Helemaal zelf gemaakt? in dat geval zeer goed voor een kiddo van 14 ;)
Verder valideert je intro pagina niet helemaal.. Geen doctype. Ook zou ik de muziek weglaten.

Verder mogen de letters wel wat lichter. Ik krijg hoofdpijn als ik die teksten daar moet lezen.. En ik heb al hoofdpijn dus dat ga ik dan ook niet doen :)

Verder zijn de mouse overs te simpel. Mooi maar te simpel. Misschien is van een uniformeel iets?

Verder zeer netjes. Laadt alleen wel erg langzaam.

merijn

Reageren