Ja na lang werken heb ik de nieuwe site af! :D

www.jorandesign.nl
Zou nog wel wat aan je teksten doen want deze zijn op sommige punten gewoon afgebroken.
het idee is mooi maar het moet nog iets verder worden uitgewerkt,

de lettertypes moeten idd beter (vooral die van de header en de menu's zijn veel te pixelig)
en de scrollbalken zijn eigenlijk niet nodig daarnaast is er een pagina waar die rechts van de rand staat ipv er in

en idd de effecten moeten meer zoals hier boven al is gezegd

maar voor de rest vind ik het wel een erg mooie site!
Deze styl van designen is volgens mij een beetje out-of-date. (ik zie in je portfolio dat je ook veel signatures maakt, dan zit je al snel meer in deze richting van designen)

Te donkere kleuren, het ziet er in mijn ogen een beetje nagedaan uit. Een portfolio moet naar mijn inzien makkelijk door te kijken zijn, en dit gedeelte is juist het slechts van je site. Daarnaast lijkt je site aan de zijkanten niet netjes afgewerkt. (ineens afgekapt). De lettertypes zijn ook niet echt overweldigend.

Op zich is het geheel niet eens zo heel slecht maar de styl is gewoon te gaming....
Ik vind de lay-out wel mooi maar het is wel raar, dat je 2x op een button moet klikken voordat je op de goede pagina komt. Als je de muziek uit klikt zie je zie je bij de begin van de o (off) nog een stukje wit, terwijl als hij op on staat dit niet het geval is. Ook is het een beetje raar dat je kunt scrollen, terwijl er geen tekst meer komt.

Bij de foto gallery zie je als je op de foto klikt onder in beeld de naam van de foto. Bijvoorbeeld DSC03235.jpg, ik zou hier in plaats daarvan een leuke titel neerzetten.
Ziet er goed uit joran!

Is het moeilijk om zoiets te maken in flash (en dan vooral die lijnen?).

Verder zou ik wel dat enter plaatje weghalen en evt daar een link naar de Flash versie en een link naar de HTML versie (die je dan nog kan maken) neerzetten.
Ik durf bijna met zekerheid ter zeggen dat jij deze template niet gemaakt hebt, maar heb gedownload/geript van templatemonster.com.

Opzich een mooie template, maar ik haat intro's ook. Ik wil als ik op je site kom, het liefst de info GELIJK ZIEN, i.p.v wachten op een suf intro.

Ieder zijn mening ;-)

EDIT: hierzo ;)

http://www.templatemonster.com/flash-templates/21220.html
Joran,

Even een kleine opmerking, een CMS is een Content Management System, geen Content Manager System.

Ook kan ik af en toe niet naar beneden scrollen bij tekst vakken waardoor ik de tekst niet helemaal kan lezen.

Aww.. dat is dan weer jammer :( Kennen jullie heel templatemonster uit je hoofd ofzo?

Heeft hij vast lang aan gewerkt..
@roel

Natuurlijk kennen we die niet uit ons hoofd, ik niet in elk geval. Ik ben a.d.h. van de opmerking van vdleije gewoon gaan kijken (zoekfunctie is wel handig :P) en dan op de 2e pagina kwam ik hem al tegen tussen de templates.

Reageren