Hoi,
ik heb nog eens naar de website gekeken.
Ik vind het heel leuk/mooi gedaan op een paar dingen na..
Die 2de flash enter knop vind ik niet leuk, integendeel vind het zelf irritant. Het lettertype is een beetje hoekig, zoals je in photoshop een afbeelding maakt en er dan text op zet met anti-alias: none. En heb ook nog even een screenshot gemaakt let daarop vooral op de scrollbar en de buttons.. Bij de buttons zie je een stukje van de 'hover' of hoe jij dat ook heet wanneer je over de buttons gaat met de muis.
Nog veel succes er mee!
ps: waar haal je die leuke tunes :p? Alle flash websites of toch veel hebben zo een achtergrond deuntje en vraag me steeds af van waar ze dat halen, kan jij het mij vertellen :)?
Iedereen moet natuurlijk zelf weten of hij een template gebruikt of niet.
Het is inderdaad wel zo netjes om dit er even bij te vermelden.
Wat niet echt slim is, is dat je websites aanbiedt en andere ontwerpen, terwijl je zelf je ontwerp (en ontwikkeling) ergens anders vandaan haalt. Als een klant dit weet, dan zal hij echt niet meer bij je aankloppen terwijl hij dan weet dat deze dingen ergens vandaan worden gehaald en duurder worden doorverkocht.
Het getuigt ook niet echt van eigen inspiratie en eigen kwaliteit.
Ik beschouw het dan ook maar puur als leuk bezig-houd-dingetje om een template aan te passen.
ik zie dat je je layout hebt veranderd, maar je achter grond klopt bij mij niet ;)
ik heb een kleine resolutie maar anDesign ipv JoranDesign is misschien wel iets wat minder verzorgend oogt.
?
Onbekende gebruiker
01-11-2008 16:37
Ivo schreef op 01.11.2008 16:19
ik zie dat je je layout hebt veranderd, maar je achter grond klopt bij mij niet ;)
ik heb een kleine resolutie maar anDesign ipv JoranDesign is misschien wel iets wat minder verzorgend oogt.