Dan zoek je toch echt niet goed. Even googlen brengt mij op de plugin van Aptana, schijnt voor zowel JS als CSS te werken.
Ken het zelf niet, maar wellicht het proberen waard?
ps. Zie nu trouwens dat deze zelfde plugin al op de eerste pagina van dit topic door Arjan aangeraden wordt. Kwestie van de reacties in je eigen topic goed lezen?
ik gebruik zelf PSPas van www.pspad.com en ik ben er heel tevreden mee. De installatie is 3.34MB en de programma map ~10MB. De dingen die ik het handigste vind (ja zullen vast en zeker ook wel in andere editors aanwezig zijn):
meerdere regels naar rechts verschuiven met tab
en ook naar links met ctrl + shift + u
(un)comment met ctrl + shift + a
ingebouwde tool om hashes te maken (MD5 enzo)
HEX editor
uploaden van files (als dit aan staat kan je ook nog "gewoon" saven)
search en replace met regex en ook in bestanden.
syntax highlighting
ASCII letters tabel
verder zitten er nog veel meer dingen in maar de gebruik ik zelf niet:
projects, kleuren kiezen, iets met compilen
Blanche schreef op 14.12.2008 21:16
[quote='wesley de groot schreef op 14.12.2008 21:06']ikbedoel alles zelf scripten is toch veele malen leuker
Nee klopt, Eclipse genereert inderdaad alle code voor me. Ik geef aan wat ik ongeveer wil en de code rolt er zo uit. :S
Typisch een reactie van iemand die het nut van een goede editor nog niet ontdekt heeft...[/quote]
Is het auto complete in ingebouwde documentatie en ook debugger dan echt zo nuttig om 110MB aan software te downloaden?
De eerste twee ga ik waarschijnlijk niet gebruiken dus ik zou het dan alleen voor de debugger doen.
[quote='Kasper schreef op 17.12.2008 12:30']ik vind echt geen css plugin :s
Dan zoek je toch echt niet goed. Even googlen brengt mij op de plugin van Aptana, schijnt voor zowel JS als CSS te werken.
Ken het zelf niet, maar wellicht het proberen waard?
ps. Zie nu trouwens dat deze zelfde plugin al op de eerste pagina van dit topic door Arjan aangeraden wordt. Kwestie van de reacties in je eigen topic goed lezen?[/quote]
ja maar dit is een trailer van 30 dagen ...
Hoe kom je daarbij? Voor zover ik kan zien is de plugin voor eclipse gewoon gratis hoor...
Heb je al op de link gekeken die ik gaf?
ja ..
ik installeerde die
en er kwam op 30 dagen gratis ..
dus ik weet het niet :s
ik heb de nieuwste versie ng eens gedownload ..
want ik had ng een iets oudere .. (maar dat doet er niet toe..)
een css plugin heb ik dus ng niet gevonden (buiten jouw link ..)
Je moet ook niet die aptana studio downloaden en installeren, maar dat stappenplan volgen op de link die ik gaf. Dan gebruik je de plugin manager van eclipse zelf...
Je moet ook niet die aptana studio downloaden en installeren, maar dat stappenplan volgen op de link die ik gaf. Dan gebruik je de plugin manager van eclipse zelf...
ok eens proberen ..
EDIT:
werkt nog niet :s
maar ik zal nog eens goed zoeken ..