Ik gebruik zelf phpDesigner, wat erg goed bevalt. Toch twijfel ik erover om over te stappen naar Eclipse, omdat er een aantal storende puntjes zijn bij phpDesigner: de aanvullingen op variabelennamen (HTML-tags, classe-namen, methods, etc.) komen met een vertraging binnen, en ik heb nergens de optie gevonden om dit direct weer te geven. In die halve seconde tijd kan je de naam ook zelf aftypen. Daarnaast pakt 'ie bij mij de namen van eigen functies/classes/methods/variabelen/constantes niet altijd goed, als ik namelijk meerdere bestanden include dan moet elk bestand open staan wil ik die namen goed krijgen...
Ik heb phpDesigner 2008 (binnenkort 2009), want het werkt verrukkelijk.
Moet wel zeggen dat ik het automatisch aanvullen van variabelen/classes etc heb uitgezet.
Meest handige: php-functies én eigen functies kennen (en argumenten direct zien).
En ik zit lekker in mijn adobe cs3 pakket. Alhoewel cs4 alweer een goede verbetering in. Vooral de related links in dreamweaver en de tabjes in photoshop.
Nu een tijdje bezig met Netbeans, Hiervoor Zend Studio for Eclipse gebruikt maar die viel me zwaar tegen... constant "building workspace (infinity)" komt me me strot uit. Netbeans doet het bij mij verrassend goed:O