hallo ..

ik ben beu gekeken op dreamveaver ..
ik heb al eens overwogen voor eclipse maar
daar moet ik altyd alles exporteren en zo ..

weet iemand een editor van ongeveer het zelfde caliber
van eclipse en dreamveaver ?
qua: php js css html ...

liefst gratis

mvg Kasper
Kasper schreef op 14.12.2008 18:33
daar moet ik altyd alles exporteren en zo ..
Hoe bedoel je dat?

Ik werk al een aantal jaar naar alle tevredenheid met Eclipse, heb er nog nooit problemen mee gehad...
Blanche schreef op 14.12.2008 18:40
[quote='Kasper schreef op 14.12.2008 18:33']daar moet ik altyd alles exporteren en zo ..
Hoe bedoel je dat?

Ik werk al een aantal jaar naar alle tevredenheid met Eclipse, heb er nog nooit problemen mee gehad...[/quote]
als ik een project aan maak en wil laten testen
moet ik eerst exporteren naar een andere map ..
of doe ik iets mis?
Dan doe je iets niet goed. Jij kunt als workspace gewoon de map van je webserver gebruiken. Als je zorgt dat je je projecten direct al in die map zet, kun je ze direct met je lokale webserver testen...

Als je aan meerdere projecten werkt, zal het niet handig zijn om alles in de hoofdmap van je webserver te zetten. Maak dan gewoon aparte mappen aan en creeer in de configuratie van je lokale webserver een aantal subdomeinen waarmee je die mappen benadert.
phpDesigner 2008! :-)
Jezpur schreef op 14.12.2008 18:50
phpDesigner 2008! :-)
Daar zul je (weliswaar niet veel) voor moeten betalen...
Koop Dreamweaver CS4 ^^, veel verbeteringen =)
Lang leve Eclipse. Als workspace heb ik gewoon C:\Xampp\Htdocs ingesteld, hoef ik nooit iets te exporteren. Werkte eerst altijd met Notepad++, tov dat is Eclipse al een wonder :)
Paradox™ schreef op 14.12.2008 19:20
Koop Dreamweaver CS4 ^^, veel verbeteringen =)
Beetje prijzig he, bijna 600 euro. Zeker aangezien er zeer goede alternatieven zijn...
waarom ze hebben daar toch notepad en paint + photoshop voor uitgevonden, ikbedoel alles zelf scripten is toch veele malen leuker, ik gebruik al die editors niet ik vind dat je er als programmeur dan geen moeite doet voor een mooie website (persoonlijk dus)

maarja, je kan idd ook gewoon frontpage of 1 van openoffice.org gebruiken

mvg
wes
@wesley de groot

Veel debug plezier toegewenst ...

Reageren