Door
Mitch X
op 05-03-2005 11:00
gewijzigd op 05-03-2005 11:00
777 views
Aan iedereen die dit leest:
Ik was, nadat ik gister van Marien het spel gekregen had, van plan Criminals op te frissen.
Maar de code is zo'n giga troep dat ik daar geen zin in heb en zelf een Open Source spelletje ga maken.
En omdat ik toch van de grond af begin, kan ik gelijk kijken wat jullie er graag in willen :)
Het spel zal op Criminals/Omerta/Etc gebaseerd zijn, dus geen Miniconomy/Megatycoon features graag ;)
Ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas, dus ik pas in mijn tas? zo'n A-B logische redenering gaat hier niet op hoor :P
Ik wil je wel een handje helpen,... ;)
Elwin
?
Onbekende gebruiker
22-03-2005 17:57
hey, k ben al een tijdje op zoek naar een source van z'n soort spel... k kan zelf nie goed genoeg php programeren om het te maken maar k zal cker blij zijn als er een open-source komt! :D
Oow, maar de bron kun je op een heleboel sites wel voor 3 euro 60 kopen via een smsje, en dan krijg je zo'n php3 script, wat slecht in elkaar zit, veel te veel queries uitvoert, geen variables buiten quotes haalt, niet gebruik maakt van superglobals en zo lek is als een mantje.
Maar dan heb je wel het orgineel! ^^,
?
Onbekende gebruiker
09-04-2005 13:33
Mitch of iemand anders die snapt hoe je games zoals omerta maakt magk dan please die gene zijn msn?. want ik begn egt net maar snap dr niks van