Aan iedereen die dit leest:

Ik was, nadat ik gister van Marien het spel gekregen had, van plan Criminals op te frissen.
Maar de code is zo'n giga troep dat ik daar geen zin in heb en zelf een Open Source spelletje ga maken.
En omdat ik toch van de grond af begin, kan ik gelijk kijken wat jullie er graag in willen :)

Het spel zal op Criminals/Omerta/Etc gebaseerd zijn, dus geen Miniconomy/Megatycoon features graag ;)
Ik speelde Mobstar, Barafranca(Omerta) en Thugie.

Ze lijken egt vet veel op elkaar !!
tip kijk eens naar kingsonline.....

http://www.kingsonline.be

veel beter dan al die maffia troep waar je jaren moet spelen voordat je indelijk in top 100 staat
hey ik wil ook zon spel gaan beginne maar niet alleen mitch heb je geen msn ? als je dat hebt kun je me dan even toevoegen ?

mvg wesley
Misschien is het slimmer om eerst te vragen of Mitch wel samen met iemand wil doen??
Ik ben wel benieuwd hoe ver Mitch al is.....
En als je mensen nodig zou moeten/willen hebben, ben ik wel bereid om te helpen.
(leuke zin:P)
Zal ik je eens vertellen hoe ver ik ben ;)
Ik ben begonnen aan 'Criminals Reloaded', een volledige remake van Criminals waar ik dan ook dingen die hier geoppert zijn aan ga toevoegen.
Jullie worden, als jullie zin hebben, mijn betatesters & bughunters ^^

Ik ben nu op 5% denk ik ;)
Ik wil me wel aanmelden als Betatester en Bughunter...

maar je schiet al op zie ik:D
ik wil em ook wel zien jah :P
ik zie het liefst WoW in een game :)
Mitch schreef op 11.05.2005 19:08
Zal ik je eens vertellen hoe ver ik ben ;)
Ik ben begonnen aan 'Criminals Reloaded', een volledige remake van Criminals waar ik dan ook dingen die hier geoppert zijn aan ga toevoegen.
Jullie worden, als jullie zin hebben, mijn betatesters & bughunters ^^

Ik ben nu op 5% denk ik ;)

ik wil ook wel betatester zijn (heb er wel genoeg ruimte voor op m'n host)

Reageren