Heb jij behoefte aan 'gevorderde only' forum?

Ik veronderstel dat hiermee bedoelt wordt dat er geen n00b vragen meer zijn? Een kleine discussie:

De mensen die 'ja' zeiden, met welke reden? :)
Nooit zelf 'beginner' geweest?

Ik sta open voor reacties en opmerkingen ^^
nouw ik vint wel zow handig... stel nouw dat je een vraag hebt over iets noteren in een txtbestandje, vin ik een NOOBvraag.. tuurlijk, khep et zelf ook moeten leren, maar dan is het wel zow handig als dat in een apart forum kan worden ondergebracht...

(*mening*, *mening*, *mening*)
Ja, ik ben vroeger ook beginner geweest. Toen Hekje.com er nog was. vroeg ik natuurlijk ook dingen maar ik heb nog nooit een vraag gesteld zonder het eerst zelf te zoeken.

google
php.net
mysql.com
zend.com

Ik heb dus gewoon op ja gestemd.

Niet iedereen leert even vlot... Feit is dat er veel onnodige vragen komen, totaal mee eens...
Maar zoals velen aanhalen, wat is gevorderd?
En ALS je zo'n forum zou hebben, hoe ga je het doen? De gebruikers hun posts wissen als ze te dom zijn? Hun IP bannen? Etc? Dan ben je dagenlang bezig...
idd dus misschien is het een idee om tutorials als die van Adje goed onder ogen te brengen :D
Uiteindelijk haal je de meeste ervaring uit zelf kloten =)
Legolas schreef op 08.03.2005 18:34
Uiteindelijk haal je de meeste ervaring uit zelf kloten =)

Hmmzzz, ja das waar... :) volgende keer bij uitloggen/cookies verwijderen maar ff neej stemmen... :P;)
Gerben van Erkelens schreef op 09.03.2005 15:47
:) das het beinvloeden van een poll :P

of je kan het zien dat hun de poll beter moeten maken zodat je maar echt 1 keer kan stemmen.
Ik heb op ja en op nee gestemd.
Het is handig voor de gevorderden, maar iedereen moet toch gelijk behandeld worden.
stefan schreef op 09.03.2005 17:40
Ik heb op ja en op nee gestemd.
Het is handig voor de gevorderden, maar iedereen moet toch gelijk behandeld worden.
Als je die mening hebt kan je net zo goed niet stemmen...

Elwin

Reageren