Ik heb steeds het gevoel dat 50% of op de middebare school zit of een ICT opleiding doet/gedaan heeft dus even kijken of ik gelijk heb ^^

TS begint:

Maritiem Officier
Elwin (a.k.a. SpaceFrog) schreef op 11.03.2005 19:44
[quote=Hiska schreef op 11.03.2005 19:43]iedereen VWO of HAVO ben ik dan de enige die gewoon lui is en MAVO heeft gedaan terwijl hij HAVO kon ?
Jup, jup.. the same here.
Ach jah mischien wel maar dat maakt me niet minder vind ik ben nog altijd slimmer dan jullie (jk :P)
Ach.. je komt er net zoals ik vast en zeker nog een keer achter dat deze keuze (lui zijn dus) echt niet de beste was.

Elwin (spreekt serieus uit ervaring)[/quote]

ooit kom ik erachter jah.. maarja het bevalt me nu wel goed.. vind de opleiding nu wel interesant. Novell, Linux en Windows 2003

Maarja ik ben liever Lui dan moe hoewel het HBO wat ik hierna ga doen me toch wat meer leerwerk lijkt.

Ik zeg altijd maar zo. Zolang je gelukkig bent met wat je doet is er niks aan de hand. Je werkt om plezier te maken niet om het geld.

@niels gefeliciteerd
Nog 1 pagina en het is volgens mij een record aan pagina's topics hier worden nooit/zelden langer dan 3 pagina's

beetje vreemd omdat er toch best wel aardige discussies zijn

Mischien is daar iets op te vinden waardoor het beter kan ?

uuh fout ?

als je net een bericht hebt gepost en dan gaat stemmen op de poll krijg je eehm jah iets raars
[quote=Joris schreef op 11.03.2005 22:56]Volgend jaar Natuur en Techniek.[quote]

Ja was ik eigelijk vergeten te zegge, doe ik denk ik ook... :)
Ik doe natuur & gezondheid, 10x makkelijker en NT werd zelfs afgeraden omdat je daar toch niets aan hebt ^^
En toch ga ik voor NT :P (technische informatica ;))
Och, dat valt reuze mee. N 'n T is prima te doen in Zaandam, en dan krijg je nog een soort van beta vakken (Winkunde b2 was over het algemeen makkelijker dan b1, en natuurkunde 2 ging je nog ietswat de diepte in met beta).

Of ik ben gewoon geniaal.
NT is ook gewoon te doen :P Daarbij heb je dan geen bio, en bio zuigt. Overigens is er ook redelijk veel vraag naar NT :).
ikmhad cultuur en maatschappij, ben de tekenkamnt opgegaan op dat moment
Ook hier NT, bevalt me prima tot nu toe. Volgend jaar informatica erbij, en dan niet voor word en excel want dan heb ik al een stuk stylvol vormgegeven fruit.

Zijn er ook mensen die NT en bio erbij hebben? (zodat ze eigenlijk twee profielen doen)?

Reageren