Ik heb steeds het gevoel dat 50% of op de middebare school zit of een ICT opleiding doet/gedaan heeft dus even kijken of ik gelijk heb ^^

TS begint:

Maritiem Officier
PHPerik schreef op 12.03.2005 18:41
[quote=Tim schreef op 12.03.2005 17:31]nee dat niet... zijn er nog wel een paar... maar de havo'er rullen (dacht ik:P)

Logisch, de VWO-ers hebben helemaal geen hulp nodig :P[/quote]

Die geven hulp :)
Webdesigner, database beheer en ontwerper eigen onderneming... naast een webshop, coolmove.nl en studie maatschappelijk werk HBO druk druk druk :P age 24 (== aantal uren dat ik perdag achter de pc door brengg :P)
Jelmer schreef op 12.03.2005 14:03
NT staat toch voor New Technology?
Wat is er nou nog nieuw aan...

Verkeerd gekozen naam door microsoft. Het was misschien toepasslijk toen het nog nieuw was, maar na meer dan 5 jaar vind ik het niet nieuw meer...
Dat gaat natuurlijk ook nergens om.. :) Vlakbij ligt hier een plaatsje Nieuw-Beijerland. Die bestaan al sinds de 16e eeuw... Is ook niet echt nieuw meer. Verkeerde naam?

Elwin
Elwin (a.k.a. SpaceFrog) schreef op 13.03.2005 12:56
Dat gaat natuurlijk ook nergens om.. :)

Je hebt gelijk, heb even verder gekeken, maar idd meer bedrijven hebben van die opscheptrekjes (vast positief voor de verkoop ^^,)

Microsoft met hun Megaserver en New Technology, het klinkt allemaal wel 'aantrekkelijk' (alleen ben ik Microsoft-moe...)

[oppscheppersmodus]
En dat VWO-ers geen hulp nodig hebben is ook niet echt het geval. Ze leren de antwoorden alleen al voordat ze het probleem tegenkomen door andermans vragen en de daarbijbehorende antwoorden te lezen ^^,
[/opscheppersmodus]
Brugklas gym - Meer dan 50 % :P
Electricitieit, nu int 3de
5 Havo N&T volgend jaar opleiding autotechniek
hgfj
hahab ik doe ook al havo-5 coowlie hoowr
Ik doe bedrijfskundige informatica (75% bedr. kunde en 25% informatica) is heel erg automatiseringsgericht denken zeg maar.

Reageren