Ik heb steeds het gevoel dat 50% of op de middebare school zit of een ICT opleiding doet/gedaan heeft dus even kijken of ik gelijk heb ^^

TS begint:

Maritiem Officier
Natuur en Techniek, maar ik ben te lui om er een & tussen te zetten.

Windows NT is ook niet echt meer een actuele naam, ze promoten volgens mij nu al die opleidingen met windows 2003 (wat ook NT (5.1?) is)...

En dan heb je ook nog van dien mensen die N&T met economie doen... rare lui...
Jelmer schreef op 12.03.2005 13:05
Windows NT is ook niet echt meer een actuele naam, ze promoten volgens mij nu al die opleidingen met windows 2003 (wat ook NT (5.1?) is)...
Promoten? Ik heb er wat officiƫle MS modules van gedaan op school.. En het is NT 5.2. 5.1 is Windows XP.

Elwin
Ikke doe NT (Natuur & Techniek) + NG (Natuur & Gezondheid) (of gewoon NT+Biologie)
Dat is het zwaarste profiel/vakken die je kan hebben... heb ik niet expres gedaan, dit zijn gewon de leukste vakken..

Mijn hobbies:
Gitaar spelen
en van alles met computers
oja ik tennis ook nog
NT staat toch voor New Technology?
Wat is er nou nog nieuw aan...

Verkeerd gekozen naam door microsoft. Het was misschien toepasslijk toen het nog nieuw was, maar na meer dan 5 jaar vind ik het niet nieuw meer...
Ik doe 5 VWO (Natuur Techniek + economie) en heb een succesvol lopend bedrijf, in de webdevelopment en internetmarketing.

Ik ga waarschijnlijk iets in de economie en/of bedrijfskunde studeren na mijn VWO, en blijf mijn bedrijf houden. Ik ga proberen door te groeien en projectleider te worden in mn eigen bedrijf. De kans dat dit gaat lukken is redelijk groot als ik mijn huidige omzet, contacten en experts mag geloven.

Ben ik hier nu bijna de enige VWO-er?
nee dat niet... zijn er nog wel een paar... maar de havo'er rullen (dacht ik:P)
Tim schreef op 12.03.2005 17:31
nee dat niet... zijn er nog wel een paar... maar de havo'er rullen (dacht ik:P)

Logisch, de VWO-ers hebben helemaal geen hulp nodig :P
ik zit in het 5e middelbaar Elektriciteit - Elektronica in het VTI Brugge
ik heb informatiemanagement gedaan en nu doe ik een tweejarige Pabo-opleiding (ben bijna halverwege :))

Ik word dus meester :P

Reageren