Met de trein ga ik nooit meer (3 uur vertraging gehad tussen rotterdam-maastricht)
Dat zijn natuurlijk bull-shit antwoorden.. :) Ik ga nooit meer met
- het vliegtuig, ooit een dag vertraging toen er sneeuw lag
- de metro, ooit een keer een uur vertraging omdat er iemand voor sprong
- de tram, want die heeft geen voorrang meer bij stoplichten
- de bus, ooit een uur stil gestaan zonder dat de deuren nog open konden
- de auto, dan sta ik veel te vaak in de file
- de fiets, want dan doe ik er te lang over
- de motor, dan moet je tussen die file van die auto's door
Ja, zker.. als het dichtbij was had ik wel heen gegaan... Ik woon wel in WEST-Friesland, maar dat ligt in Noord-Holland..., maar dat is ook niet echt dichtbij...
Zal ff uitreken hoelang ik nodig heb:
ongeever 3,5 uur, maar moet lopen bus trein bus trein bus trein lopen.. dus is niet echt te doen
Het verhaal is wel wat langer (heel veel langer), denk aan we vertrekken niet want er is geen conducteur aanwezig, we gaan nu veder als stoptrein.
1 voordeel, ik heb na 4 maanden (administratie fouten) wel het gehele bedrag terug gehad.
- auto, heb ik niet
- bus, nooit problemen mee
- metro, snelste beste vervoermiddel ooit
- boot, gaat heerlijk snel
- met de fiets kan je er binnen 2 dagen zijn, is maar 2xx kilometer, geen probleem mee
- moter heb ik ook niet
- vliegtuig, nog nooit problemen mee gehad
Ja, zker.. als het dichtbij was had ik wel heen gegaan... Ik woon wel in WEST-Friesland, maar dat ligt in Noord-Holland..., maar dat is ook niet echt dichtbij...
Zal ff uitreken hoelang ik nodig heb:
ongeever 3,5 uur, maar moet lopen bus trein bus trein bus trein lopen.. dus is niet echt te doen
Balk ligt in Friesland hoor.. Niet in Noord-Holland
daar om precies te zijn.
En dan nog.. Als ik ga kunnen we mischien met meerdere mensen vanuit overijssel (Wierden) gaan ;)