Ik vind dat van die actieve leden leuk!
erg handig kan je precies wie er reactie zou kunnne geven

en jullie?
nou 't kan niet gratis :)

ik moet sowieso nog ff overleggen met die gast in balk over hoe en wat precies.. dusss ik hou jullie op de hoogte
Mitch schreef op 12.03.2005 19:41
Ik heb geen laptop, tenzij ik die natuurlijk gesponsord krijg? ;)

Same here..:S:S:S:S:S

Kwil der wel een.. ben hard aant sparen.. gaat helaas nie zow snel, heb liever een sponsor..:P
Ja ik heb wel een laptop, maar ik woon in belgie en kan bijgevolg niet komen :(
Tkan wel, duurt alleen wat lang.. ;)
Mitch schreef op 12.03.2005 14:04
Ik woon vlakbij Elwin ;)
En dat zijn dingen om trots op te zijn! :)
Bas Kreleger schreef op 12.03.2005 16:50
over de locatie balk,

een lid van PHPhulp en een kennis van mij heeft daar een hotel en daar kan het dus tegen kostprijs. en daarom dus ook goedkoper :) eten en drinken wordt verzorgd, beemer, enz. :)
:D

Goh,.. eigenlijk had ik die gisterenochtend al verzonnen. Ik was alleen niet zo lomp om deze topic op te zoeken... Vind het nog heel wat dat ik het wist.. :)

Elwin
Arend schreef op 12.03.2005 17:09
Bassie: ik krijg als jarenlange trouwe admin natuurlijk wel mijn reis en verblijfskosten vergoed neem ik aan?

Ik zal daar zijn.

Grtz,

Arend

Reis kosten heb ik toch niet. Kan gratis met de trein :(
Rafael schreef op 12.03.2005 13:31
Ik woon in België :x

Kunnen ze niet een computertje neerzetten met een webcam en en die samen met een chatbox tijdelijk op deze site plaatsen. Dan kunnen de mensen die er niet bij kunnen zijn toch er een beetje bij zijn.

PS: ik woon in L'warden, ik zal eens kijken of ik er kan komen.
kwoon in Maassluis.. ben ff aant reizen dan.. :/
Ik doe even mee met mapjes geven, al moet ik zeggen dat ik dit wel een mooie vind:

Mapje