Vandaag kwam ik hier achter, na het lezen van de reacties op een script. Misschien dat het al bekend was, maar ik weet het nu pas.
Blijkbaar is het mogelijk dezelfde nickname te hebben, aangezien er nu ineens twee Mathijs'en zijn (ik en deze) en dat geeft denk ik nogal verwarring.
Lijkt me niet echt de bedoeling?
Ik kom elke dag nog eens op phphulp om te kijken of de nieuwe layout er is na een bepaalde tijd stopte ik er volledig mee en ben ik op een andere programmeer site gegaan waar ze intussen wel hard werken aan de community en waar de admins graag gepm'd worden.

Spijtig dat het hier zo moet gaan, maar aan allen die hier nog hun wijsheid willen uiten en overbrengen op andere suc6.

Grtz
@wouter; Ik vind het nog steeds wel een goede site, wat maakt die layout uit?

@iedereen; ik vind het zelf soms ook verwarrend, als er opeens een andere roel of Roel is, maarja, dat is niks aan te doen voor ons.
@wouter
Het gaat niet om de lay-out lijkt mij, maar om hoe het in 't geheel werkt hier. De website is misschien qua lay-out verouderd, maar werkt verder nog prima. Het systeem is ook verouderd, maar daar moet dan ook wel verandering in komen lijkt mij.

Dat admins hier niet graag gepm'd worden komt niet omdat ze dat zelf irritant vinden, maar omdat de redenen waarom er gepm'd wordt niet juist zijn.

Waarom een vraag over een probleem pm'en als er een forum is? Daar zijn meer mensen die je kunnen helpen en pm is ook niet voor die vragen bedoeld.

Wat de dubbele nicknames betreft, dat is mij ook een doorn in het oog, is heel irritant, omdat je mensen zo lastig uit elkaar kunt houden. Verder vind ik het nog wel een prettige site, maar er moeten zeker wat dingen gebeuren.
http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/1638/
Oké, en welke Mathijs plaatst er nu reacties op het script ^^
Ik verander mijn nickname naar "mathijsie" (zoals ik eigenlijk ook inlog) dus dan weten jullie dat :)
Ik zie enkel een Thijs en een mathijs.

Geen verwarring dus?
Nee, maar welke van de twee mathijs'en was het nu? Ik heb inmiddels m'n nickname veranderd, dus ben ik (hopelijk) voorlopig van het "probleem" af.

Reageren