Vandaag kwam ik hier achter, na het lezen van de reacties op een script. Misschien dat het al bekend was, maar ik weet het nu pas.
Blijkbaar is het mogelijk dezelfde nickname te hebben, aangezien er nu ineens twee Mathijs'en zijn (ik en deze) en dat geeft denk ik nogal verwarring.
Lijkt me niet echt de bedoeling?
?Onbekende gebruiker
24-05-2009 19:17
@Tha Wizekid: er is een heel verschil tussen alle fora waar je bent aangemeld afgaan en je eigen site eens bij te houden. En dat heeft helemaal 0,0 met een leven hebben te maken. Als je geen tijd/zin hebt in je eigen site, stop er dan helemaal mee.
Bovendien hoeft hij geen zinloos commentaar te geven, het mag best ook nuttig commentaar zijn (graag zelfs!), kom op, het is zijn eigen godverdomde site. Als er dan onderwerpen op staan met kritiek op de site zelf, kan je toch wel even de moeite opbrengen om daar op te reageren?
@GaMeR13: o hij zal er best 's avonds zijn, maar waarom reageert hij dan nooit op topics als deze? Wanneer horen we eens meer over de nieuwe phphulp die al 2,5 jaar over de deadline is?
?Onbekende gebruiker
24-05-2009 21:49
Mathijs schreef op 24.05.2009 17:19
Even los van het welles/nietes verhaal, ik vindt het zo jammer dat op phphulp bij gevallen als deze (topics die over de site zelf gaan) nooit de eigenaar zelf eens even langs komt (Bas is het toch?) net als in het "Zeik-community topic"... je ziet die gast hier nooit en het is zijn eigen site.
Verder ontvangen we ook nooit meer nieuws over de nieuwe phphulp (als die ooit nog komt...).
Maar goed, ik ga alweer veel te ver offtopic.
[quote='Mathijs schreef op 24.05.2009 17:19']Even los van het welles/nietes verhaal, ik vindt het zo jammer dat op phphulp bij gevallen als deze (topics die over de site zelf gaan) nooit de eigenaar zelf eens even langs komt (Bas is het toch?) net als in het "Zeik-community topic"... je ziet die gast hier nooit en het is zijn eigen site.
Verder ontvangen we ook nooit meer nieuws over de nieuwe phphulp (als die ooit nog komt...).
Of sommige mods...[/quote]
Ik vind het ook een taak van Bas. Hij reageert eigenlijk gewoon nooit. Wij als mods horen ook niks.
?Onbekende gebruiker
24-05-2009 21:59
SanThe schreef op 24.05.2009 21:55
[quote='Karl schreef op 24.05.2009 21:49'][quote='Mathijs schreef op 24.05.2009 17:19']Even los van het welles/nietes verhaal, ik vindt het zo jammer dat op phphulp bij gevallen als deze (topics die over de site zelf gaan) nooit de eigenaar zelf eens even langs komt (Bas is het toch?) net als in het "Zeik-community topic"... je ziet die gast hier nooit en het is zijn eigen site.
Of sommige mods...[/quote]
Ik vind het ook een taak van Bas. Hij reageert eigenlijk gewoon nooit. Wij als mods horen ook niks.[/quote]
Klopt. Van Bas vind ik het ook erger.
Hij reageert ook nooit op pm's heb ik gehoort. Je moet hem echt mailen...
Oké, daar heb je gelijk in...
Email Bas dan, en vraag of iemand(Of meerderen) het mag over nemen. Stel een team samen, vraag eventueel wat mensen hier van het forum en laat hen samen een nieuwe website maken (Of afmaken wat bas zou zijn begonnen).
Of zou hij dat nooit toestaan?
Het is maar een gooi in het wilde..(Als je dat zo zegt)
Als je zelf het hele topic over de zeik community hebt gelezen (ik geloof tenminste dat het dat topic was) heb ik daar aangegeven dat ik toentertijd al contact met Bas had gehad, en dat hij het niet ziet zitten de website "over te dragen" daarbij zou hij er over nadenken een team van mensen die hij kent/ vertrouwd samen te stellen, maar daar heb ik verder niet wat van weergehoord.
Het is zijn website, zijn domein en ook zijn (eventuele) inkomsten, dus dat hij het niet uit handen wil geven is begrijpelijk.
?Onbekende gebruiker
25-05-2009 17:01
Robert_Deiman schreef op 25.05.2009 10:43
@Tha Wizekid
Als je zelf het hele topic over de zeik community hebt gelezen (ik geloof tenminste dat het dat topic was) heb ik daar aangegeven dat ik toentertijd al contact met Bas had gehad, en dat hij het niet ziet zitten de website "over te dragen" daarbij zou hij er over nadenken een team van mensen die hij kent/ vertrouwd samen te stellen, maar daar heb ik verder niet wat van weergehoord.
Het is zijn website, zijn domein en ook zijn (eventuele) inkomsten, dus dat hij het niet uit handen wil geven is begrijpelijk.
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Het is zijn 'troetelkindje', hij heeft het groot gebracht en dat is best iets om trots op te zijn. Het is alleen jammer dat hij er vervolgens niks meer mee doet.
De nieuwe PHPhulp gaat overigens zeer goed, er wordt op dit moment hard aan geprogged. Zelfde code, alleen weer een heel ander design. Hij komt wanneer hij komt :-) Duurt niet lang meer, dit wordt een combinatie van mijn afstudeer presentatie vs. de lancering van PHPhulp. Ook worden de tutorials goed gefilterd zodat er op de nieuwe versie geen slecht geschreven- of tutorials die niets toevoegen bevat, geldt ook voor scripts.