Vandaag kwam ik hier achter, na het lezen van de reacties op een script. Misschien dat het al bekend was, maar ik weet het nu pas.
Blijkbaar is het mogelijk dezelfde nickname te hebben, aangezien er nu ineens twee Mathijs'en zijn (ik en deze) en dat geeft denk ik nogal verwarring.
Lijkt me niet echt de bedoeling?
Ik ben het met Mathijs eens. Het kan gewoon verwarring opleveren en de mensen die niet zien dat het verwarring op kan leveren.. tjah niet iedereen is blijkbaar even slim
@marcel
Waar is de verwarring dan voor uitgevonden?

@Kris
Heeft vrij weinig met intelligentie te maken,, meer met hoe je je op dat moment voelt,
Als je vet vrolijk bent,, en je leest dat,, is er vrij weinig aan de hand :P

Maar alsnog mijn excuses voor de verwarring en het ontbreken van de emoticons ='( (zo goed?)
Oh,, sheize,, bijne de emoticon vergeten
het is maar net hoe je het bekijkt of het iets of niets met intelligentie te maken heeft..
Kris Kuiper schreef op 21.05.2009 20:16
het is maar net hoe je het bekijkt of het iets of niets met intelligentie te maken heeft..

Ik denk niet dat het met intelligentie te maken heeft, als iemand dezelfde naam heeft en geen avatar, moet je dan maar van iedereen weten hoeveel post die had? Kijk maar naar Bas, die heeft een nieuw account genomen omdat ie het password van z'n oude kwijt is.
En je hoeft ook niet per se naar de avatar en die andere troep links te kijken. Je kunt toch ook gewoon alleen naar de inhoud van iemands post kijken?
Aan de hand van de hulp van een persoon/kennis/ABN kun je best onderscheid maken tussen de verschillende personen. Twijfel je alsnog, dan klik je toch ff lekker op de naam. Dan weet je het zeker.
Mensen gaan uit van een unieke naam op elk forum zoals bij alle fora die ik ken iig. Dan moet er niet raar op gekeken worden dat dit nu net even iets anders is..
Even los van het welles/nietes verhaal, ik vindt het zo jammer dat op phphulp bij gevallen als deze (topics die over de site zelf gaan) nooit de eigenaar zelf eens even langs komt (Bas is het toch?) net als in het "Zeik-community topic"... je ziet die gast hier nooit en het is zijn eigen site.
Verder ontvangen we ook nooit meer nieuws over de nieuwe phphulp (als die ooit nog komt...).
Maar goed, ik ga alweer veel te ver offtopic.
Omdat hij (Zo te horen jij niet) wel een leven heeft, en ook muntjes moet verdienen. Niet iedereen is zo gek om 24/7 elke dag is op alle fora's waar je aangemeld bent even op alles zinloos commentaar te geven. Daarom hebben we ook Moderators, die wel wat meer tijd hebben om zulk soort dingen te doen.(Met alle respect)

Edit: ABNederlands ;)
en weer ben ik het eens met Mathijs [sarcasme]o wacht even.. even kijken of het de goede Mathijs[/sarcasme]. Ik snap dat hij ook muntjes moet verdienen etc. maar ik zie hem eigenlijk nooit. Of ligt dat nu aan mij?
[sarcasme]Hij is er elke dag, maar hij behoort tot de gasten =P én hij is er pas wanneer jullie in jullie bedjes liggen =)[/sarcasme]

Reageren