Hoi,

Ik wil graag een dedicated server huren bij strato, voor 50 euro per maand. Ik weet alleen niet echt of dit het wel waard is. Ik wil er zelf stuk of 2-3 proxy's op laten draaien. En hosting aanbieden voor ongeveer 3-4 users maximaal! Zou de server het uberhaupt wel aan kunnen? Klik en daar de s server. En dan ook is 1000gb dataverkeer genoeg voor 2-3 proxy's?

Alvast bedankt :)
Kan je dan niet beter zelf een servertje kopen en thuis plaatsen? Dat is volgens mij goedkoper...
Ik kan wat betreft mail servers en dat soort dingen het niet doen, overigens ik mag geen dingen 24/7 aan laten staan bovendien is dit een stuk onbetrouwbaarder dan bij strato
Ja, gewoon op marktplaats. Kun je soms zelfs gratis een pc afhalen. Dan bouw je 'm eventueel om (beter geheugen, processor). = ong 200 / 300 euro. En dan een eigen server op draaien.

edit
Waarom mag je niet 24/7 aan hebben staan? Dan valt mijn methode wel af.
Als ik het zou doen zou ik er zelf een kopen, en niet bij een bedrijf een server aanvragen. Als je je server op je bedrijf of thuis hebt staan kun je deze tenminste zelf beheren.
met 6 maand strato kost me ook 300 euro, en dan krijg ik betrouwbare beheerde servers met 99,9999999999999999999999999999999999% uptime, en met de proxy's hoop ik dan mn geld te verdienen maar het gaat me er met name om of de kwaliteit / kosten een beetje kloppen dus dat ik de kosten er makkelijk uit krijg maar dat de websites niet sloom zijn
Maar Danny, het ligt er natuurlijk wel aan hoe lang je het gebruikt. Je moet dingen tegen elkaar afwegen.
paar jaar
hopelijk :) maar thuis is geen optie, ivm ouders stroomverbruik en kut internet
300 euro per half jaar? En dat denk jij met Google Adsense te kunnen verdienen? :)
300 euro per half jaar? En dat denk jij met Google Adsense te kunnen verdienen? :)
100 euro per maand voor 3 proxy's
Edit: Er zijn mensen die hun brood er mee verdienen.

Enne je hebt dubbel posted, ook kut internet?

Reageren