Ik weet dat in de regels van PHPHulp staat dat je geen commerciele websites ter review mag plaatsen, maar aangezien ik deze website heb gemaakt voor een kennis van mij en hiervoor niet betaald ben of word, wilde ik toch graag enige feedback op het volgende:

http://www.loopbaan-belicht.nl

Met HTML en CSS, vrij simpel maar toch veradelijk...
naar bed naar bed, zei duimelot! mgoed.. :)

ik vind het een leuke orriginele website!! zo zie je ze niet vaak.. overzichtelijke code ook, en het preloaden van images is leuk bedacht!
Eerst nog wat eten zei Likkepot! :hahahaha:

Dank voor de lovende kritieken !

Preloaden is inderdaad leuk bedacht, maar ik zie nooit verschil met of zonder zo'n preload extravaganza...Jij wel ?

Ik laat het er maar in staan...

Alles laadt dus gewoon zoals het hoort en snel ?
Bij mij laad alles netjes snel, en het ziet er goed uit :)
Sterke site Erick! Proficiat! :o)
Ziet er goed uit. Lijkt een beetje op een brochure waar je door heen bladerd
Sjiek layout. je code is ook wel heel duidelijk.
Ik ben blij te horen dat het er goed (als een brochure!) uitziet en dat de code naar behoren is geschreven.

De persoon voor wie ik dit heb gemaakt is een echte -digibeet- en behept met een simpele 56K modem. Volgens haar duurt het -even- voor de plaatjes zichtbaar zijn...

Dit kan natuurlijk niet !

Iemand suggesties over het nog sneller laten verschijnen van achtergronden e.d. met behulp van CSS ?
ziet er leuk uit :) zekers...

maar alleen kan ik scrollen wat ik wil maar hij gaat niet vooruit..... ook niet na een klik in het vakje. Ik gebruik firefox :)
Mmhh...Ik heb net even gekeken met Firefox en heb geen enkel probleem...Op een PowerMac G4 that is...

Reageren