Door
Erick Schluter
op 19-03-2005 03:29
gewijzigd op 25-03-2005 15:59
3.083 views
Ik weet dat in de regels van PHPHulp staat dat je geen commerciele websites ter review mag plaatsen, maar aangezien ik deze website heb gemaakt voor een kennis van mij en hiervoor niet betaald ben of word, wilde ik toch graag enige feedback op het volgende:
@Erick
eigenlijk wel. Want je onmouseover-plaatje is hetzelfde als het niet-onmouseover-plaatje, alleen dan wat opgeschoven. Daardoor hoef je maar een plaatje te laden, namelijk dat wat wordt weergegeven. Dus preloaden is overbodig, en heb kan volkomen zonder javascript.
uit het artikel:
?
Onbekende gebruiker
20-03-2005 21:15
Jelmer, ik gebruik geen plaatjes voor de buttons...Dit zijn puur DIVs e.d. met een kleurtje...
Ik heb tot nog toe niemand gehoord met hetzelfde verschijnsel dat jij hier eerder zo mooi had geilllustreerd...Zal ik dit dus maar negeren, tot er meer meldingen komen ?
Snappen hoe dit komt (tot nu toe alleen bij jou) doe ik ook even niet...Jij ?
Bij mij ziet die er in FF ook prima uit, precies hetzelfde als in IE. Komt misschien door instellingen bij Johan?
BTW inderdaad een erg nette site. Zeker de coding is erg helder, duidelijk en overzichtelijk! Eén puntje van kritiek: jammer dat je niet de hele schermhoogte hebt benut, nu moet je vaak scrollen en dat vind ik persoonlijk wat minder altijd ;)
En van het preloaden merkte ik niks, site komt zeer snel op het scherm @ 512 kbps. Dus op een 56 k-verbinding zal het er ook vrij snel opstaan neem ik aan?
?
Onbekende gebruiker
25-03-2005 03:38
Kapser, bedankt voor de complimenten !
Het scrollen leek mij wat -interactiever-...:wink:
Ik hoop dat een 56K modem er geen problemen mee heeft, volgens de -opdrachtgever- (die 56K heeft) duurde het eventjes voor de plaatjes binnen waren...Maar ja...56K ?!?!?
Qua afbeeldingen laat ik het dus lekker voor wat het is !
Mede dankzij alle response hier, waarvoor nogmaals bedankt !