Ik weet dat in de regels van PHPHulp staat dat je geen commerciele websites ter review mag plaatsen, maar aangezien ik deze website heb gemaakt voor een kennis van mij en hiervoor niet betaald ben of word, wilde ik toch graag enige feedback op het volgende:

http://www.loopbaan-belicht.nl

Met HTML en CSS, vrij simpel maar toch veradelijk...
Erick Schluter schreef op 25.03.2005 03:38
Kapser, bedankt voor de complimenten !

Het scrollen leek mij wat -interactiever-...:wink:

Ik hoop dat een 56K modem er geen problemen mee heeft, volgens de -opdrachtgever- (die 56K heeft) duurde het eventjes voor de plaatjes binnen waren...Maar ja...56K ?!?!?

Qua afbeeldingen laat ik het dus lekker voor wat het is !

Mede dankzij alle response hier, waarvoor nogmaals bedankt !

a) Het is Kasper ;)

b) Dat scrollen interactiever is, is wel waar natuurlijk :)

c) 56K...dat is ongeveer hetzelfde als met een tam tam internetten. Als je dan nog vrij snel plaatjes op een scherm kunt toveren doe je goed werk.

d) En als laatste, geen dank voor de complimenten; die heb je aan jezelf te danken. Menigeen zou nog een voorbeeld kunnen nemen aan je nette manier van coderen (waaronder ik).
Kasper schreef op 25.03.2005 02:20
Bij mij ziet die er in FF ook prima uit, precies hetzelfde als in IE. Komt misschien door instellingen bij Johan?

instellingen?? welke instellingen..??
Geen idee, mss in de geavanceerde instellingen in FF (vloeiend schuiven ipv automatisch schuiven?).
Aangezien dat probleempje alleen bij jou voorkomt zal het waarschijnlijk aan jou liggen? Of Erick was net bezig met de site?
raar hoor... khep et nogsteeds...

Maar in FF doet ie het zoals het hoort, en in IE doet ie zow vaag...
Sorry...KaSPer ! Kan toch beter kijken wanneer ik blind type...

Ik weet nog steeds niet waarom dit gebeurt bij Johan...Gelukkig is dit nog steeds de enige die dit heeft gemeld !

Webs wegen zijn ondoorgrondelijk blijkt maar weer !

Reageren