Beste

Ik heb een lay-out gemaakt (nu nog alleen in PSD-bestand) voor mijn nieuwe 'bedrijfje'.
De naam zal waarschijnlijk Your-Creation gaan heten en is bedoeld om mensen te helpen i.v.m. scripten.
Mensen zullen zich kunnen registreren en aanmelden. Zo kunnen ze dan hun eigen scripts uploaden, andere downloaden en handige tutorials volgen.

Ook komt er een overzichtelijk forum waar ik me later mee bezig zal houden.

Nu is mijn vraag wat jullie er al van vinden. Slechte reacties geven niet, maar ik wil ook niet dat je gaat zeggen dat het op niets 'trekt'.
Ik ben hier toch 4u aan bezig geweest en heb mij volledig laten gaan.
Ik ben zelf heel blij met het resultaat omdat ik niet verwacht had dat het zo goed ging worden.

De lay-out is gebasseerd op 2 andere lay-outs, nouja, eigenlijk niet echt te zien. Alleen van de ene lay-out die 4 vakken heb ik het idee van gehaald en van de 2de layout heb ik wat kleuren overgenomen.

En wat het logo betreft. Ik ging eerst 2 vierkantjes op elkaar zetten. Maar dit leek wat op een schildpad. Daarom heb ik er dat van gemaakt. Best wel grappig vindt ik.

Graag wat reacties

Link: http://tinyurl.com/yourcreation
http://tb1servers.com/your-creation/beta3.png deze? wel mooi, maar volgens mij heb ik de header eerder gezien, komt me bekend voor. Maar ik kan mis zijn. Ik vind het in ieder geval wel mooi. Maar ik weet niet waar je blog over zal gaan, maar ziet er zo uit alsof je over eenhoorns en liefdesverdriet gaat praten.
Lol, bedankt voor je reactie.
Ik heb de achtergrond-afbeelding niet zelf gemaakt.
Die heb ik van InterFACElift.com.
Maar de rest helemaal zelf gemaakt hoor.

En de blog zal gaan over wat Photoshop werk en ook foto's bewerken.
Nou, nu dat onderdeel niet echt uitgebreid wegens mijn beperkingen in het designen. Maar het zal meer over scripten gaan.

Een paar tutorials over bv een login script ofzo. Ik zeg maar wat.
Vooral daarover denk ik. Ook als ik bv. eens iets nieuws maak in Photoshop dat zal ik dat daar posten.

EDIT: Mijn eerste deel van de lay-out is voorlopig af. Je kan hem hier bekijken: http://tb1servers.com/your-creation/beta3.png

Zeg even wat je ervan vindt en wat nog beter kan.
Ook zou ik even willen weten wat ik links kan zetten in dat vak waar staat: "Wat zou ik hier nog kunnen zetten?".

Misschien iets als recente berichten ofzo?
Voordat je dit blog helemaal gaat uitwerken, heb je wel de benodigde kennis voor een blog op te zetten? Of ga je gebruik maken van een bestaand cms?
Nee, ik ga zelf een CMS maken.
Ik heb dit al een paar keer gedaan en dit zal wel lukken.
Met CMS bedoel je volgens mij toch Content Management System ofzo waarmee je dus post kan toevoegen, verwijderen enzo van die troep?

Wat ik dan ook zal maken is dat anderen ook kunnen registreren en inloggen + reacties kunnen geven.
Top, klinkt goed! Zal even feedback geven op je laatste layout. De header ziet er wel nice uit.

Maar de opmaak van de post kan nog wat aan gedaan worden, iets van een licht randje erboven?
Ik vind de header idd mooi, maar tis jammer dat de rest van de content (de nieuwsberichten) helemaal niet zijn opgemaakt. mischien iets van een schaduw randje erom heen ofzo? zodat er nog een beetje contrast is met de achtergrond.
Oke, ik zal er straks even naar kijken;
Bedankt!

Reageren