Beste

Ik heb een lay-out gemaakt (nu nog alleen in PSD-bestand) voor mijn nieuwe 'bedrijfje'.
De naam zal waarschijnlijk Your-Creation gaan heten en is bedoeld om mensen te helpen i.v.m. scripten.
Mensen zullen zich kunnen registreren en aanmelden. Zo kunnen ze dan hun eigen scripts uploaden, andere downloaden en handige tutorials volgen.

Ook komt er een overzichtelijk forum waar ik me later mee bezig zal houden.

Nu is mijn vraag wat jullie er al van vinden. Slechte reacties geven niet, maar ik wil ook niet dat je gaat zeggen dat het op niets 'trekt'.
Ik ben hier toch 4u aan bezig geweest en heb mij volledig laten gaan.
Ik ben zelf heel blij met het resultaat omdat ik niet verwacht had dat het zo goed ging worden.

De lay-out is gebasseerd op 2 andere lay-outs, nouja, eigenlijk niet echt te zien. Alleen van de ene lay-out die 4 vakken heb ik het idee van gehaald en van de 2de layout heb ik wat kleuren overgenomen.

En wat het logo betreft. Ik ging eerst 2 vierkantjes op elkaar zetten. Maar dit leek wat op een schildpad. Daarom heb ik er dat van gemaakt. Best wel grappig vindt ik.

Graag wat reacties

Link: http://tinyurl.com/yourcreation
Wel, de volgende is misschien wat te groen. :)

Ik zal even een voorbeeld plaatsen.

Hier is de link: http://tb1servers.com/your-creation/beta1.png

Nouja, het is echt niet veel speciaals hoor.
Ik denk dat het weer niets word.

En die kleuren van kuler zijn allemaal groen :P

OMG, ik heb hier echt geen zin meer in, het is weer mislukt.

Niet lukt blijkbaar, ik denk echt dat ik beter stop.
Goed begin!!!

Het is idd erg groen. Probeer dit te compenseren door meer wit te gebruiken, daardoor wordt het een stuk rustiger. tekst vak en login enzo iets van 20-30% transparant doen.
mooie achtergrond, zou ik die mogen hebben?
Die achtergrond is niet van mij trouwens :P

Moet ik doorgaan met die lay-out?
Ik vondt hem niet zo mooi met die achtergrond.
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo mooi, maar dat is meer subjectief, ik hou gewoon niet van websites met natuurafbeelding/mensen hun hoofd/foto's van industrie/foto's van dingen in het algemeen verwerkt in de layout.
Wat wil je nou eigenlijk maken? Weet je dat al?
Ja, een blog.

Naam zal Ruben's blog worden.
Het moet dus algemeen blijven de lay-out en niet zo groen zoals ik daarnet had.

:P
Probeer het simpel te houden... Het is en blijft een blog. En als je steeds zegt ik stop wel, komt dat op mij over, alsof je heel breekbaar, en zielig bent, en geen doorzettingsvermogen hebt. Je moet in die flow komen.

Trouwens, ze hebben het over schetsen, dit betekend niet dat dat niet in photoshop mag. gewoon wat afmetingen maken, tot je weet wat je wilt, en vervolgens deze vullen met experimenteren.

Zo doe ik het iig... Dan maak ik een standaard concept, en hier ga ik mee werken.
Oke bedankt.
Maar belijk even de lay-out.
Ik heb nu toch al wat en ik vindt het mooi.

Wil even weten wat jij er al van vindt.

Reageren