hallo
ik wil met php een agenda maken als pagina, maar ik ben hiermee echt een held op sokken.
ik wil graag dat je in kan loggen en dan aan kan passen en dus niet percee via het programma (ewisoft).
kan iemand mij helpen
danku
Heb je al wat of?
ja maar hij is nog niet gehosted
heeft iemand enig idee

Gelieve Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
wat wil je een host, een kant en klare agenda script? of een services die dit aanbied?
nou kant en klaar mag ook, maar als iemand kan helpen ben ik ook erg blij. ik wil hem gewoon als nieuwe pagina aanmaken.
Begin er eens aan en kom dan met je vragen.
nou ja, hoe moet ik uberhaubt beginnen. ik heb nog nooit een agenda of iets in die richting gemaakt
nick schreef op 07.10.2009 17:32
nou kant en klaar mag ook, maar als iemand kan helpen ben ik ook erg blij. ik wil hem gewoon als nieuwe pagina aanmaken.

Zoek je een PHP programmeur die het voor je doet of wil je zelf leren hoe je dit moet maken? Als je het zelf wilt leren zul je even hard moeten gaan werken eraan, als je nog nul ervaring hebt met PHP. Ik zou op W3schools beginnen met de tutorials.

Als je iemand wilt die het voor je gaat doen, weet ik niet of je hier aan het juiste adres bent (ik weet niet of je hier mag adverteren op het forum). Ik denk niet dat er veel PHP programmeurs zijn die het zo even voor jou voor hun lol doen :).
turmin dat is volgens mij wel wat ik zoek, heb je misschien ook een voorbeeld hoe dat eruit komt te zien? en welke dingen moet ik nog invullen? maanden misschien?
en is het ook mogelijk om via aanmelden agenda punten te maken?

Reageren