Hallo Allemaal,
Ik ben bezig met een website voor een dweilorkest. De website is ongeveer klaar. Nu heb ik een inlogsysteem voor leden gemaakt waar zij hun gegevens kunnen wijzigen en de ledenlijst kunnen zien. Mijn plannen zijn der zodat zij later ook zelf foto's kunnen uploaden en onderdelen op de site wijzigen.
Maar wij zijn aan het rommelen binnen de groep over het aangeven wie bij welk optreden kan.
Dus nu wil ik via dat inlogsysteem dat leden optredens kunnen toevoegen, aanpassen en aan kunnen geven of het optreden definitief is.
Ik heb hier nog geen tutorials of scripts voor gevonden. En ik weet zo niet hoe ik een begin kan maken want ik weet al niet hoe het database tab eruit zou moeten zien.
Ik zal ook aan die attributen toch iets moeten meegeven. Ik weet niet de originele naam, maar bijvoorbeeld varchar(50) en datetime.
Welke moet ik bij elke attribuut invullen?
is niet perse nodig, gezien het (denk ik) toch alleen maar statisch getoond gaat worden. :p, maar iedereen heeft zijn eigen stijl :p, ben nu ff kladje voor het tonen van de optredens aan het typen, zal ik zo ff posten :p