Beste mensen,

Vorige week dinsdag ben ik begonnen met mijn bedrijfspagina,

Deze is nog niet helemaal af maar de bedoeling is dat deze vanavond online zal komen voor de testers die staan te wachten.

Graag zou ik van jullie een reactie willen wat jullie van het systeem vinden etc etc.

De site is nog niet helemaal af maar alle systemen voor de gebruikers wel.

www.php-scripting.com

Je zal een scherm voor je krijgen om eerst in te moeten loggen.
Hieronder zijn 2 logins,, want op sommige browsers werkt de eerste niet en sommige de 2e niet,, beetje raar maarja,

Login: user
ww: loltje

Login: Admin <<-- let op hoofdletter
ww: loltje

Verder heb ik geen testacounts voor jullie aangezien er maar 1 persoon tegelijk op 1 account kan zijn, Als iemand anders inlogt zal de andere uitgelogt worden.

Maar jullie kunnen je gewoon registreren en er zal u geen mail verstuurt worden want overmorgen zullen deze uit de database verwijderd worden.

Jullie mogen bestellingen plaatsen en een ticket insturen als jullie geld op jullie account willen laten zetten.

Echter bij een bestelling plaatsen zal u wel een mail ontvangen met een factuur,

Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.

Dit is enkel nog om alles te testen, dus je zit nergens aan vast.

Edit: Concept idee komt van www.deziweb.nl

BVD

Tim

Topic verplaatst naar site reviews.

SanThe.
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 12:48
maar heb geen zin in een discussie dus wil graag bij het Topic onderwerp blijven als dit mogelijk is.

Als dit mogelijk zou zijn post dat dan even dan verander ik de wachtwoorden weer

Ik denk dat je dat dan ook maar even moet doen ja.
Nou bij deze,

3 inlogs,

Login: user
ww: wachtwoord

Login: user2

Login: user3

Mensen die mij gewoon kunnen vertellen wat beter kan of wat ze leuk vinden of niet mooi vinden meld dit aub,, geen zin in een discussie aangezien de layout.

Alvast bedankt.

p.s. LAYOUT staat te ver naar beneden ik weet het word vanavond gefixt,, mijn CSS is echt slecht,,, als iemand oplossing hiervoor weet mag dit ook gepost worden.

Mvg,

Tim
Je moet geen gebruik maken van tabellen.
Je hebt erg veel inline css en javascript.
Die tekst op de achtergrond is veel te druk.
Deze:
Home

Producten

Hosting

Over Ons

Portfolio

Tools

Support

Registreren

dingen kan je niet aanklikken. Maar je muis ziet er wel uit alsof die aangeklikt kan worden. Effe fixen met css dus.
Hartelijk bedankt karl,

Ik heb de cursors aangepast voor de knoppen waar je niet op kunt drukken.

En vanavond zal mijn designer de layout opnieuw maken maar deze keer in tables.

Bedankt voor je reactie kerel...

En vanavond zal mijn designer de layout opnieuw maken maar deze keer in tables.

Juist geen tables gebruiken.

En die ruimte onderaan is ook niet zo gek:
.text {
height:2000px;
padding:10px 10px 1200px 20px;
}

Bij dat inloggen zal ik ervoor zorgen dat email en wachtwoord verdwijnen op 't moment dat ik er in klik. Zo is 't irritant.

Ben wel benieuwd waar je je online handtekening gebeuren nu voor gebruikt? Ik heb even zitten zoeken omdat ik dit ook wou gebruiken, maar het is dus niet rechtsgeldig. Jij moet bewijzen dat de geplaatste handtekening echt is en dat kan jij niet met een digitale handtekening. Dan zou je nog eerst een kopie van legitimatie moeten vragen. Plus dat 't kut is om met je muis een handtekening te maken. Dus hoe heb jij dit? En met welk doel gebruik je dit?

http://www.php-scripting.com/ControlPanel > Pagina niet gevonden

Ik zal ook nog even een kadertje om dat digitale handtekening ding zetten. Niet echt duidelijk zo. Bij mij lijkt 't net wit op wit (laptop :P)
Handtekening wordt sowieso niet altijd goed opgeslagen. Mis soms stukken van de handtekening.
Je portfolio is niet geloofwaardig.
1. die hoogte heb ik even daar zo neergezet omdat het nog gefixt moet worden.
2. hoe moet ik dat doen als je er op klikt dat het weggaat?
3. Het handtekening systeem zie je als je inlogt bij Administratie
4. controlpanel bestaat niet omdat deze link ook niet bestaat,, je moet inloggen en dan kun je op /cp komen.
5. zal even kijken naar die border bedankt voor je reactie
Bedankt voor je reactie Hipska,

Heb het toegevoegd.

Mijn BTW nummer plaats ik morgen want die heb ik niet bij de hand.
Tim Kampherbeek schreef op 12.11.2009 13:40
1. die hoogte heb ik even daar zo neergezet omdat het nog gefixt moet worden.
2. hoe moet ik dat doen als je er op klikt dat het weggaat?
3. Het handtekening systeem zie je als je inlogt bij Administratie
4. controlpanel bestaat niet omdat deze link ook niet bestaat,, je moet inloggen en dan kun je op /cp komen.
5. zal even kijken naar die border bedankt voor je reactie

Ik ben ook ingelogd in admin.
Toen ik had geregistreerd stond er een link naar ControlPanel en die werkte niet, dus moet je dat nog aanpassen.
Handtekening zie ik, maar werkt niet altijd goed. Lijkt dat er een vertraging in zit. Als je heel snel iets tekent en gelijk op send drukt, is ie gewoon leeg, teken je wat en wacht je even en druk je dan op send, gaat 't wel goed.

Edit: PHP-Scripting een provider die meegaat met de tijd.
Of ik mis een komma of mis 'is'.

Reageren