Je zal een scherm voor je krijgen om eerst in te moeten loggen.
Hieronder zijn 2 logins,, want op sommige browsers werkt de eerste niet en sommige de 2e niet,, beetje raar maarja,
Login: user
ww: loltje
Login: Admin <<-- let op hoofdletter
ww: loltje
Verder heb ik geen testacounts voor jullie aangezien er maar 1 persoon tegelijk op 1 account kan zijn, Als iemand anders inlogt zal de andere uitgelogt worden.
Maar jullie kunnen je gewoon registreren en er zal u geen mail verstuurt worden want overmorgen zullen deze uit de database verwijderd worden.
Jullie mogen bestellingen plaatsen en een ticket insturen als jullie geld op jullie account willen laten zetten.
Echter bij een bestelling plaatsen zal u wel een mail ontvangen met een factuur,
Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.
Dit is enkel nog om alles te testen, dus je zit nergens aan vast.
Als je in het adminpaneel kan dan kun je nog niks bekijken,
Mocht dit wel zo het geval zijn laat me dit dan even weten wat kijk ik kan ook gewoon naar /AdminPanel gaan en klaar,,, Maar je gebruiker moet ingestelt zijn op admin anders kun je niks bekijken/aanpassen.
@Wesley
Dankje,, Ik ga de achtergrond ook nog anders maken want wil een doorlopende
@Rein
Ik wou geen discussie topic dus lees eerst
ten tweede,, dat is een groot verschil,, ik check daaar enkel of mensen op IE 5 zitten ,, zoja word de andere style.css geladen.. niet gejat dus,, dit was trouwens idee van mijn designer en niet van mij
@Karl
Oude koeien uit de sloot halen is niet leuk Karl,
1. Ja ik heb vroeger slechte praktijken gedaan.
2. ik ben geen oplichter
3. ik was ook geen oplichter
4. Wat het wel was, een groot misverstand tussen mij en ene jaapschaap,, dit alles is opgelost en alles is van het internet over mij verwijderd..
Ik wil hier verder ook niet meer op benaderd worden.
Wel wil ik graag mededelen dat ik nog steeds zaken doe met jaapschaap en die prima verlopen.
@Mr. ark
Ik kan ook fouten maken,,, dat het verwijderd moet worden vind ik onzinnig dit mag een beheerder gaan bepalen.
@SanThe
Hartelijk dank voor het verplaatsen
Edit: De CSS is nu ook goed, De container die gaat nu gewoon netjes mee en heb de footer ook veranderd.
Iedereen "ripped/afkijkt/namaakt" wel eens op een of ander moment.
Het kan een vorm van leren zijn, iedereen moet weleens wat namaken om te leren. Fouten maken horen daarbij!!!!
Laat hem lekker zijn gang gaan, waar maken jullie je druk om zeg......
Heeft hij jullie in de achtertuin staan bepissen ofzo.....
Dat hij de website namaakt zoals deziweb moet hij lekker zelf weten, als daar problemen van komen zijn die voor hem.
Wil je zeggen dat je nooit iets hebt gemaakt wat sterk leek op of gelijk was aan een stukje php script?? Kom op man.....
@ Tim
Lekker laten lullen, als je last krijgt met deziweb merk je het vanzelf toch.....
Hartelijk bedankt voor je reactie,, Van dit soort reacties hou ik nou.
Want eerder in dit topic vermeld ik al dat ik al contact met hun heb gehad en ja mocht het zo zijn en hun hun gelijk krijgen dan moet ik enkel iets aan mijn layout veranderen en klaar.