[quote='Bas Kreleger schreef op 01.12.2009 13:41']Misbruik maar lekker ;-) Duurt niet lang meer voor de nieuwe PHPhulp!
Roger! Firefox for the win![/quote]
firefox moet idd wel winnen XD
iemand is daar al los op gegaan
edit en iemand gaat ook los op opera (alweer).(maar firefox krijgt sneller/meer votes per refresh blijkbaar)
?
Onbekende gebruiker
01-12-2009 13:53
Mwah, als het toch mag. Dan maar ervoor zorgen dat Firefox weer bovenaan komt te staan ipv vieze Opera... Marktaandeel van Firefox is en blijft groter dan die van Opera! :D
Als nu allemaal mensen scriptjes gaan laten draaien om te zorgen dat er steeds op die poll wordt gestemd, dan wordt phphulp waarschijnlijk wel weer traag. Want er komen dan allemaal requests die dan afgehandeld moeten worden. (En in feite DDOS je dus de boel...)
@Chris: Opera staat nog met +/- 2000 voor hoor....
Edit: En je trekt ook je eigen verbinding dicht.
Maar goed, dan zal ik mijn code ook maar open baar maken:
Edit2: En weer weg.
Blijkbaar kunnen mensen er niet verantwoord mee omgaan.
?
Onbekende gebruiker
01-12-2009 14:14
Mwah, die 1000 requests per minuut die hij nu extra krijgt handelt de server volgens mij gewoon goed af.
@Karl; klopt, maar jij was ook al eerder begonnen ;-) Hij heeft nu zo'n 12K bij gekregen, en nog maar 20K te gaan...
?
Onbekende gebruiker
01-12-2009 14:20
Chris Kortaan schreef op 01.12.2009 14:14
Mwah, die 1000 requests per minuut die hij nu extra krijgt handelt de server volgens mij gewoon goed af.
@Karl; klopt, maar jij was ook al eerder begonnen ;-) Hij heeft nu zo'n 12K bij gekregen, en nog maar 20K te gaan...
Ik weet niets over eerder begonnen....
Volgens mij was jij er ook vrij snel bij..
De server doet hier momenteel wel wat moeilijk...
Mensen kom op. PHPhulp wordt nu echt wel heel traag bij een redelijke verbinding 5 minuut 34 gewacht tot hij van de home page eindelijk deze topic volledig heeft geladen.
[edit]
en ik vindt dat hierdoor de representatieviteit van PHPhulp ten koste gaat!