Deze nogal irritante bug viel me op. Kijk maar eens naar de resultaten van de poll: http://img35.imageshack.us/img35/7923/bugua.jpg (opera balk)

Het contentgedeelte is ook niet meer clickable daar boven, tabellen? Moest dus eerst m'n cookies verwijderen om dit topic te plaatsen.
SanThe schreef op 01.12.2009 14:23
[quote='Bas Kreleger schreef op 01.12.2009 13:41']Misbruik maar lekker ;-) Duurt niet lang meer voor de nieuwe PHPhulp!

Dat is een slim advies.

Deze site is al zo vaak zo traag als dikke .......
En nu daag je iedereen uit om de site plat te leggen door een overload aan requests. Slim.[/quote]
Dat is mijn punt dus ook.
Ik zie nu ook wel dat er alweer een reactie staat, maar daar kom ik dus nu niet bij.
Voor de gene die mij geloven, en die mij niet geloven:
Er draait bij mij hier, of ergens anders, geen server die requests naar phphulp doet.
Hier thuis staat mijn server geblokkeerd in de firewall om dit soort dingen te voorkomen (als je een foutje maakt en dan oneindig requests gaat maken o.i.d.).
Andere server gebruiken om phphulp te bestoken vind ik zonde van de bandbreedte én verkeerd server gebruik.
Verder vind ik het ook niet nodig om op deze manier Opera onder de aandacht te brengen. Iedereen weet vast wel dat ik Opera de beste browser vind. Op deze manier Opera aandacht geven vind ik niet goed / ga ik zelf niet doen.
Veel plezier met firefox 'laten winnen', het is geen wedstrijd. Het was nooit een wedstrijd. Die poll is en was zo onbetrouwbaar als wat.
Karl schreef op 01.12.2009 14:20
[quote='Chris Kortaan schreef op 01.12.2009 14:14']Mwah, die 1000 requests per minuut die hij nu extra krijgt handelt de server volgens mij gewoon goed af.

@Karl; klopt, maar jij was ook al eerder begonnen ;-) Hij heeft nu zo'n 12K bij gekregen, en nog maar 20K te gaan...

Ik weet niets over eerder begonnen....
Volgens mij was jij er ook vrij snel bij..
De server doet hier momenteel wel wat moeilijk...[/quote]

Neuh, pas net begonnen. Hier geen last van traagheid hoor, draai hem vanaf m'n server (en dus niet localhost). Server reageert hier gewoon goed.

@SanThe; zie het iig niet als uitdaging om de site plat te krijgen, mochten er dan ook écht problemen voordoen zal ik mijn scripts laten stoppen :-)
Stop dan.
Mensen hebben er last van.
Hier reageert phphulp.nl dus totaal niet.

Edit: Ik vind het wel jammer van Bas dat die niet direct gewoon die functionaliteit heeft uitgeschakeld...

Edit2: Als je zo nodig phphulp moet onderspammen. Doe het dan 's nachts, als mensen slapen. Dan hebben ze er geen last van.
Whoeps gaat beetje mis hier, pagereload van bijna 5min. Stop is joh spammers.
Nogmaals, ondervind zelf al de hele dag geen enkele problemen.. @Marcel; er spamt niemand? Althans, niet via de poll... Zelf wat aan het downloaden?
@Chris
ik heb er zelf ook geen last van als ik phphulp.nl bezoek...

@Marcel, ik denk eerder dat het aan je internet verbinding ligt dan aan de php server...
Ik weet niet wat jullie probleem is... phphulp heb ik sneller voor mn neus dan dat ik met mijn ogen kan knipperen :o
er is ongeveer uurtje geleden een enorme lag geweest,, duurde bij mij ook ruim 5 min,, maar jullie komen nu pas aan kakken,, beetje laat hea :P
Mmm zat net op m'n werk, daar was hij echt sloom, andere sites niet. Hier thuis gaat het weer goed.

Reageren