Een beetje speuren op dé site waar de o-zo-leuke ads vandaan komen en tada:
http://demo.websocial.nl/
Zal dit het nieuwe design zijn?
Lol geen idee hoe het kwam maar ik heb die layout vorige week nog gezien xd!

nico schreef op 11.12.2009 18:47
@Loran,
Dyslexie is geen excuus,
Het is gewoon de ideale reden om lui te zijn.
Mensen die typ fouten / spelfouten / taalfouten maken, hebben, vind ik, niet het recht om het altijd maar direct op dyslexie te gooien.
IEDEREEN kan leren om te gaan met dyslexie, en iedereen kan normaal Nederlands leren.
Ik vind het echt niet erg dat je het fout heb gedaan, maar ga alsjeblieft niet lopen janken van,,
"Ja,,, maar ik hep dipsleksiy"

kan me hier volledig in vinden! In mijn klas zitten er 3 met dyslexie en voor het nederlands examen mogen zij een laptop gebruiken die spelfoutenaanpast en teksten voorleest..
*frustratie*
zelfde bij frans en engels
*frustratie*frustratie*

Edit: heb niks tegen jouw hoor Loran, gewoon even frustraties er uit laten :)
Even voor de duidelijkheid,, bij mij is het ook niks persoonlijks, maar ik erger me er gewoon dood aan dat mensen dat excuus gebruiken.
Jullie vinden het toch ook niet goed als een allochtoon lui is, en dan als reden geeft,
Ja maar ik ben toch allochtoon, ik hoor lui te zijn.
(weer niks persoonlijks tegen allochtonen,, maar jullie zijn gewoon z'n mooi voorbeeld).
Probeer je eens te verplaatsen in een ander. Hoe denk je hoe het voelt om geboren te worden met een afwijking. In dit geval dyslexie. Hoe denk je dat het voelt steeds maar onvoldoendes te krijgen waar je zelf niks van weet. Hoe denk je dat het voelt om 3x meer tijd aan een taal als vak te moeten besteden dan een normaal persoon? Hoe denk je dat het is om 4x langer over een normaal leesboek te doen dan andere mensen? Het is voor een dyslect niet altijd zo makkelijk hoe jij denkt.
ON-topic plz

Of word dit een topic over "wat vind jij van Dyslexie?"
Of wat ook leuk is "Mijn leeraar stuurt mij mails in MSN-taal als uitleg voor een SE :) "
(Slaat ook nergens op :) )
Je wilt dat we ontopic gaan, waarom ga je zelf dan offtopic 8-)
Iemand dacht het nieuwe design gevonden te hebben. Dat bleek niet zo te zijn. End of story.
Dat design vindt ik niet mooi, moet wel op een forum lijken hé! (A)
slotje mag wel :)
Goed gevonden inderdaad ;)
Ik ken em al wel... mocht niks vertellen :o

:P
nog meer gevonden?

Reageren